Alvepia *happy mum* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 På søndagen starter jeg med progrestan, å neste fredag har jeg innsetting om alt går bra med opptiningen I fjor ( jan/feb ) var jeg i gang med første forsøk, å da drømte jeg om ei jente som ble født i november. Det skjedde jo ikke til tross for at jeg skulle ha termin 22 nov. Men går alt bra denne gang har jeg termin ca rundt 18 nov i år Gruer meg til neste uke, håper alt går bra med opptiningen :S *skjelver*
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Så spennende, du får ha masse lykke til! Håper spiren sitter godt denne gangen. Klem
LMI82 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Så spennende:) ønsker deg masse lykke til!!! Skal selv neste fredag å ta blodprøver... fikk satt inn ett egg den 7. februar:) Så når blir det en nervepirrende uke i vente... Stor klem:)
maja81!! Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Lykke til!!! Heier på deg vet du... :-) November er en knall mnd å få barn i forresten. ;-)
Magstar Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Hei Jeg skal til legen på mandag for UL og måle slimhinnen. Så får jeg vite når jeg skal sette inn mitt egg. Er skummelt å ha bare ett egg på frys... er så redd for at egget ikke overlever. Sist jeg hadde fryseforsøk overlevde begge eggene og jeg fikk satt inn begge. Ble gravid, men endte med en MA i uke 12. Håper håper håper... st det går fint denne gang. Jeg begynte med Progynova forrige fradag og skal ha UL på dag 10. De regner med innsett av egg ca dag 10. Syns det er rart at alle har så forskjellige program. Lykke til på fredag : )
Alvepia *happy mum* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2009 Hei Magstar. Jeg begynte på progynova onsdagen den 11.02. Vi har også 1 egg på frys igjen, *skummelt* Sist fryseforsøk overlevde begge eggene og begge ble satt tilbake. Men endte med MA i uke 5/6. Åsså på tur hjem fra lofoten... Startet med progrestan i dag. Rart egentlig. Hvor hører du til henne?
Magstar Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Hei igjen Jeg er singel og har valgt å bruke AVA klinikken i finland. Var på UL i dag og de fant en syste som var litt for stor + at jeg hadde en muskelknute i livmoren. Så jeg måtte avbryte hormon behandling og håpe på at systen er mindre ved neste mens. Hmm.... er veldig trist og lei. Har hatt bare motgang siden jeg begynte hele prosessen. Ønsker deg lykke til! Tvi tvi.. krysser fingre og tær. Kommer nok til å komme innom denne siden og se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå