Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg personlig synes det blir litt ekkelt når barnet selv kommer bort og spør etter pupp. http://www.babyverden.no/templates/Article____94668.aspx
Nagilimia Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Personlig hadde jeg ikke vært komfertabel med å amme utover ett år, men hva andre gjør det er jeg ikke så opptatt av. Synes det er mer skremmende hvor lite folk tenker seg om når de gir kritikk, og det ender opp med at noen blir såra.
Tonen Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg håper å få amme mer enn ett år. Vet at det kan føre til at gutten min blir mindre syk ved barnehagestart og generelt kan slippe med færre antibiotikakurer i løpet av livet sitt. Men ved amming utover ett år bør den holdes innenfor husets fire vegger syns jeg, og fortrinnsvis i senga feks morgen og kveld. Barnet må da lære at pupp gis kun hjemme i senga, og ikke andre steder.
Mamman til M&E Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes det er opp til hver enkelt men hadde selv ikke latt barna mine amme så lenge. Eldstemann sluttet selv da han var rundt året, denne gang håper jeg å amme litt lenger, kanskje til 1 1/2 år
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 synes det hørtes litt koselig ut jeg,selv hadde jeg ikke ammet så lenge da...men så lenge di holder seg hjemme og bruker det som kosestund så hvorfor ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå