Gå til innhold

Noen som har vært på Honolulu, Hawaii?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra? Vurderer å dra dit i des..

Skrevet

Jaaaaaaa HELT FANTASTISK =0) Dere måååååå dra dit.

Skrevet

Så bra! Anbefalinger?

Skrevet

Ja, jeg har familie der, og har vært der 3 ganger... kjempeflott sted,

Ha leiebil, for de flotteste strendene ligger litt utenfor, men tar ikke lang tid å kjøre dit..

Seaworld for å svømme med delfiner.

Masse nydelig kinesisk, Japansk og vietnamesisk mat der.

Cheesecake factory har masse nydelig mat.

Lær dere å surfe, dra ut med båt, besøk Pearl Harbour.

Bra shopping der, Ala moana senteret, factory outlet en halvtime uten Honolulu,

åå, jeg vil og reise tilbake, vi planlegger neste år da...

Skrevet

Kjør opp til North Shore, i desember er det vel og sesong for de største bølgene, sikkert kult å se surferne der..

Besøk Polynesian Culture center, artig for store og små.

Beregn masse penger, dyrt å bo og spise og dyrt med aktiviteter.

Skrevet

Yeah baby! Twice!!!

Cheescake factory - too funny!

Som du vet amerikansk og selvsagt har de alle am. rest. og butikker. Mye likt Florida av rest. og butikker.

Som noen nevnte over. North Shore er en fantastisk strand. Aller mest for surfere, men supert for alle. Jeg ville leid en bil, og kjort rundt oya, eller bare litt på kryss og tvers. Det gjorde vi.

Anbefaller også og reise til Hanuama Bay. Den mest utrolige bukta for snorkling. Fisk i alle regnuens farger, turkist vann, herlig strand.

Ellers så tok vi en 'hike' opp til Diamond Head som ligger i ft enden av Waikikii Beach.

Her kan jeg snakke hele dagen....

Nå kjenner jeg jeg ble misnunnelig....

Skrevet

Hey!

Vet du hva? Vi skal løpe maraton opp Diamond Head, he he! NY drømmen gikk i dass! Vi betalte 11000,- i dep. men kom f... ikke med! Nå leter vi etter andre alternativer! Ser ut som det blir Honolulu marathon istedet!

Skrevet

Takk for masse bare tips Regnbuens barn!

Skrevet

Jeg er så j....f...og trist jeg ville til NY!!##@!!??!! Blæh!

Skrevet

WHAT? Can they do that? 11000,- in dep. That's crazy!

Herregud, lope maraton opp Diamond Head..Puuh! Jeg synes det var tungt og gå opp der jeg,he-he. Det blir sikkert knall da. Det blir jo nesten som og reise til Fl, men med en tvist. SOm andre sa så har de mye ethnic mat; polonysian, native hawaian osv. Pear Harbor er en opplevelse. Overraskende hvor mange Japanske turrister som reiser ut dit og knipser bilder, he-he.

tar dere med barn el blir det bare du og S?

Skrevet

Masse BRA tips!!!

'Sweet' hvor er du? he-he

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke altså! Det virker som du må være en del av maratonmafiaen for å komme med NY! Vi får pengene igjen da...men jeg trodde at vi var med fordi vi hadde betalt...er ikke det det som er vanlig da?

Honolulu er lett å komme med....turen blir uten unger....hva synes du? Er veldig itvil?

Skrevet

He he, sweetie, where are you? wanna have a go at me? Bring it on!

Skrevet

Tja, kommer vel ann på hva hensikten med turen er. Er prioriteringen og lope marathon, så er det en veldig lang tur til Hawaii da. Men skal den kombineres med ferie og dere kan bli en stund så er det jo verdt det. Ville vel ikke reist helt til Hwaii for en kort tur. Det blir også ganske mye likt Florida egelitg. Strender, palmer og alle amerikanske butikker, restauranter, det er jo amerikansk.

Men du har da mere kultur innslag som Polonesian, native Hawaian, kjorer du rundt oyen ser du masse skikkelig tropisk landskap. Men dere trenger og ha litt ferie tid der.

Kan dere ikke melde dere på Disney Marathon da, LOL!

Skrevet

Det som er fint med Honolulu er at flybilletten var ganske billig 6700,- med et døgn i NYC på utreisen, he he...NY hadde vært mye dyrere pga at vi måtte kjøpe pakke....billigere å ordne det på eget hånd.

Skrevet

Vi skal dit for å løpe og feire min 35års dag og en kamerat som fyller 40år...vi har pratet om dette i snart 5år, men det var liksom NY vi ville.

Skrevet

Det hores jo unektelig bra ut da. Så fr du NY også - 2 for 1, ha-ha. Ellers må man jo bare planlegge en shopping tur til NY da..he-he.

jeg må gå og amme V. He is off his rocker today. vet ikke om det er tenner eller hva. Sover dårlig om natten også, men ser ingen tann i gummen enda. Mine barn og tenner...sukk!

Du kan kanskje hjelpe hun over her som har en innlegg hvor hun lurer på 'hvorfor puppene hennes klor' så lenge. LOL! Jeg er tilbake senere. Klem:)

Skrevet

Da ville jeg allikevel planlagt en langhelg til Ny for og feire bursdagene, fest - shop og kos dere! Også tar dere dere en lopetur i Central Park og litt rundt i byen for dere drar hjem! LOL

Skrevet

Yeah, 2 for 1 just like Chili's, LOL!

Hæ? LOL. Hvorfor skulle jeg vite hvorfor puppene hennes klør, he he he he?

Skrevet

Vet du ikke hvorfor puppene hennes klor? he-he. Det er ingen grense for hva folk spor om her inne. Smor inn puppene dine m/fukt. krem eller kanskje de trenger en vask! LOL

Skrevet

Skikkelig urettferdig BTW og snakke om Chillis 2 for 1....det hortes ikke noe spesiellt fristende ut nå. Det er så kaldt her hos oss. Får aldri ordentlig varmen. Panelovnene gjor det ikke varmt nok, og det er så slitsomt og m9tte drive med fyring i peisen hver dag. Snor ute gjor det også...æsj...får gå og lage meg en kopp m/chai te m/honning - da blir det litt varmere. Ikke kkurat chillis margaritas...sukk

Skrevet

Ha ha ha! I'm peeing my pants here!

Skrevet

He he, ja, herregud, har vi ikke nok snø nå? Er så dritt lei snøen at jeg kan spy! Du får kose deg med teen...Uff Idad svner jeg FL, booo hoo!Takk for koselig mail forresten :-)

Skrevet

ha-ha - også kan du skrive ett innlegg her etterpå som lyder: Jeg tisset i buksene - hva burde jeg gjore med de?' Det værste er at du får sikkert svar! LOL

Speaking of accidents - V har en skikkelig en jeg må ta. Back soon!

Skrevet

I DAG!!! 'Sweeeeeet' - over here!!LOL Så glad for at det ikke er bare meg som har spedalske fingre! he-he

Tusen takk selv for og sende badedrakter. Kjempesnillt av deg! Lrte jentene dine og svomme i de?

Nå må jeg ta den bæsjen - ush!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...