Dojamor Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei! Jeg mimret meg inn på Juniklubben 2008 i går, bare sånn for å se min gamle innlegg fra tiden rundt fødsel. Ja, jeg var i det sentimentale hjørnet...;-)) MEN...det er jo nesten ingen av de nick'ene jeg finner igjen her! Har dere alle byttet nick, eller har dere ikke tid til å være på DIB nå som babyene har kommet?? :-D Jeg må jo være ærlig å si at jeg sjelden poster noe innlegg her, men jeg er faktisk inne og leser litt hver eneste dag. Jeg leste i et innlegg på skravle at noen savnet forum for oss litt eldre, og det er jeg helt enig i! Har vært inne på modne foreldre, men der skjer det ikke så mye...Jeg har innimellom behov for å skravle om veldig kjedelige og hverdagslige ting, og da hadde det vært litt fint å ha noen likesinnede å skravle med;-) Men tilbake til tema...Hvor er dere Juniklubb 2008-mammaer??:-)) Ønsker forøvrig alle sammen en riktig god dag!! :-D
Odetta Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hallois:D prøvde en stund å få til noe på klubbsidene jeg men det var så laber stemning der at jeg gav opp til slutt:) Nå suser jeg mest rundt inne på skravle og 0-1 år,men hvis noen vil prøve er jeg gjerne med på en ny runde på juniklubben:)
playground princess Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg henger meg på dersom det skjer noe på juniklubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå