Gå til innhold

Kan jeg kreve å få katten avlivet? Jeg løftet katten etter nakkeskinnet, bet den meg til blods.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe det var mange voksne svar gitt. I dag fikk vi knerta den jævla katta. En kompis hadde med ei hagle, så det ble en humanitær avlivning. Stivkrampevaksine fikk jeg for 2 år siden da jeg ble bitt av et piggsvin som var liit aggresivt pga piggsvinunger. Denne diskusjonen er nå avsluttet.

Hi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skøyt dere katten???

Håper dere blir tatt for det og straffet!

Skrevet

Kan dere komme og ta naboens katt også????

Kreket går inn og pisser i kjelleren vår.

Eller la meg låne hagla.

Skrevet

Egentlig er jeg glad i dyr, så lenge de er tilbredt på et middagsfat. Hagleskuddet var ryddig utført. Trengte bare 2 skudd for å være sikre på at katten var død. Så nå slipper jeg og irritere meg mer om det kreket. Ingen biter meg ustraffet. Tenk om det var min lille gutt som hadde blitt bitt i stedet?

Hi

Skrevet

Den fortjente du, hadde bitt jeg også visst noen løftet meg etter nakkeskinnet!!!!!

Skrevet

Hehe...dere skjønner vel at dette er et tulleinnlegg??

Skyte naboen katt med hagle?? hehe...ja da skal jeg love deg at du får besøk av onkel politi snart...

Naboen trua katta mi på livet, jeg ringte purken og anmeldte det hele og hvem fikk ikke besøk av onkel da? Joda, det var naboen...har ikke hørt et stygt ord om katten min etter det...

Skrevet

Dette var ikke tulleinnlegg. Jeg nyter bare situasjonen nå som kattekreket hviler på de evige jaktmarker:-) Og til hun anonyme psykoen over neffi, på tide å søke hjelp kansje? Mine barn skal vel ikke lastes for at slike ansvarsløse katteeiere ikke klarer å holde kattene sine inne. Jeg har til og med sendt legeregning for kontroll og antibiotika til naboene. Jeg var så grei at jeg putta katekadaveret i en plastpose fra REMA slik at de fikk grave et dypt hull i bakken så de kan begrave pusen sin.

Hi.

Skrevet

Hadde noen skutt katta mi for en bagatell ting som har skjedd deg så hadde ikke jeg latt det ligge, du dreper ikke andres dyr bare fordi den beskyttet seg å en katt røre ikke ett barn på den måten dem løper som regel før dem kommer i nærheten. vet det med egen erfaring!!!

skutt nabo katta. HALLOOOOOOOOOOOO du er vel ikke helt tom i topp lokke, jeg mener katter kan ikke sperres inne du kunne gjort som alle andre normale mennesker ville ha gjort skrmt den bort. kan tenke meg at den katta egentlig bare var en sikkelig kosepus, men den katta var på feil sted til feil tidspunkt due r som disse terroristene for en PUTA du er!!!!

DET HJELPER IKKE Å SI TENK OM jeg har blitt bitt og det har ikke gjort meg no for jeg har tatt en stivkrampe sprøyte kattene er egentlig noen uskyldige vesner som bare beskytterseg mot det som er større enn seg

Skrevet

Hi, etter å ha fått kjeften full av ditt rabiesbefengte blod, ville ikke katta overlevd så lenge likevel. At du fikk katta skutt var overraskende omtenksomt gjort av deg, hadde aldri trodd at din personlighet hadde slike myke sider :)

Skrevet

Ta livet av katten selv neste gang du ser den.

Jeg har selv en nabokatt som går inn hvor den vil, går hele tiden inn i garasjen min og jamrer seg så naboer ringer meg mens jeg er på jobb og er hysteriske for den stakkars katten må ut!

Jeg er så forbanna lei den katta! Nå har jeg begynt å bare lukke porten hver gang jeg ser den smetter inn der. Så lar jeg den sitte der til jeg skal ut igjen. Den lærer faen meg aldri!

Håper jeg kjører over den på vei ut en gang.

Kattefaen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...