Gå til innhold

Dere med gutter på (ca) 2-2.5år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres gutter flinke til å kle på og av seg selv?

Min gutt på 2.7 år har null interesse av dette.Vet egentlig ikke om han klarer det engang siden han ikke vil.

Spurt dem i barnehagen om hvordan han er der og de sier at han ikke er intresert der heller.

Jada,regner med at detkommer etterhvert,hadde bare vært så deilig at han begynte litt selv nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 2.3 år, og han kler heller ikke av og på seg. I hvertfall ikke på. Det hender han prøver å dra opp stilongsen når jeg spør han om det, men han får det ikke til. Drar bare foran.

Stresser ikke med detta i det heletatt, så det kommer nok etterhvert ja.

Skrevet

Jeg har en på 2 år og 4 mnd. Han kler av seg det meste selv, men må ha litt hjelp med armene på body/genser. Han prøver innimellom å få buksa på selv, men det er vanskelig å få beina i riktig hull, og får han til det så får han densom regel ikke opp over bleierompa.

Men han er veldig "kare søl"om dagen, så avkledning gjør han selv.

Skrevet

Unger er forskjellige.... har en av hver jeg. Han klarer nok å kle seg til han begynner på skolen ;-P

Skrevet

Min er 2,5 og er sånn passe interessert i det. Ytterskoene tar han på seg selv da. Men han er superflink til å ta av seg pysjen om natta, være seg hel drakt eller to-delt, så han kan det ihvertfall!

I bhg er en av tingene de fokuserer på nå å lære 2-åringene å bli mer selvstendig, bl.a. oppmuntre dem til å kle på og av noen plagg selv.

Skrevet

Jeg har en gutt på 3,5 år. Han viste ingen interesse for å kle på seg selv, før han var 3 år. Da begynte han plutselig å gjøre det selv, eller iallfall prøve.....og det gikk ikke så mange ukene før han kledde på seg alt selv når de skulle ut å leke i bhg.

Lillebror på 2 år, er litt mer interessert, og prøver endel. Kler ofte av seg selv, men trenger litt hjelp med påkledning.

Skrevet

Nei han klarer ikke det, er heller ikke samarbeidsvillig når jeg kler på han, må ofte løpe etter han.

Skrevet

Gutten min er nettopp fylt 2 år, og er akkuratt nå i disse dager begynt å interessere seg litt for påkledning. Fikk det ganske bra til synst jeg, og da selv om han må ha hjelp til å få føttene helt ut av buksa og ikke får den opp om rumpa :) er ikke noe å stresse med, det kommer når det kommer.

Skrevet

her er guttongen veldig flink til å kle på seg. trenger litt hjelp med genseren og det. men ellers klarer han alt selv. til og med ta skoene på rett for fleste parten av gangene (sikkert mye flaks der. ehhe)

han henter også klær selv i skapet. og vil velge ut hva han vil gå med.

dette har han drevet på med en god stund. =)

Skrevet

forresten glemte å skrive hvor gammel han er. hehe. 2.5 år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...