Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 De siste 5 dagene har lille jenta mi på straks 4 mnd hyyyylskreket så mye at hun mister pusten! Det begynner i 7 tiden og holder på et par timer til hun er utslitt og sovner.. Jeg er sikker på at det er magevondt, men skjønner ikke hva det kommer av! Jeg har spist det samme som jeg har tidligere... Til middag i dag spiste vi hjemmelaget potetmos og pølse, også med ketchup da.. Og ca 2-3 timer etterpå begynte hylingen, så det må jo være noe med middagen, for kolikk kan vel ikke oppstå sååå seint vel?! Huff, helt grusomt å høre den lille gulljenta mi skrike sånn fordi hun har vondt, og uansett hva jeg gjør så har hun like vondt..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Huff, så kjedelig!! Men det høres jo ikke ut som om det har noe med hva du spiser å gjøre, for som du sier, du spiser jo bare som vanlig...Og hvorfor skulle baby plutselig få vondt i magen da? I tillegg er det som regel andre årsaker til babyens magevondt enn hva mor har spist, fordi mm sin sammensetning avhenger lite av mors kosthold. Men er du sikker på at det er magevondt? Kan jo være at hun er mer sulten, har fått ørebetennelse el andre ting...?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Eller kanskje overtrøtt?? Min gutt (snart 4mnd) ble plutselig veldig grinete på kvelden. Skrek og var ikke til å roe, verken med pupp eller byssing. Da jeg prøvde å legge han for kvelden i 6-7tiden istedenfor i 9-11tiden (etter tips fra venninne med lignende opplevelse med sin sønn) ble alt så mye bedre! Han lå og plundret litt for seg selv for deretter å sovne-helt alene!! Virket som han rett og slett trengte litt tid alene, uten mas og jag fra oss voksne. Men det er jo om og gjøre å klare å legge han før han bikker over i "overtrøtt-modus" da..ikke alltid like lett det der.. :-O Ikke sikkert det er det som er problemet hos dere, men tenkte bare nevne det.. Er isåfall en enkel løsning på problemet.. :-) Håper du finner ut av det snart! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå