Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Hører alltid om de som har blitt sydd for mye...Men er det noen som har erfaring med å bli for lite sydd igjen etter fødsel? Enten har noen sting gått opp, eller så har jordmor vært for sparsom med stingene, for jeg er rett og slett åpen langt nedforbi de indre kjønnsleppene. Det er utrolig plagsom, med hensyn til at luft blir sugt inn i skjeden når jeg bøyer med og sånn.. Skulle virkelig heller hatt noen sting for mye . Det går tross alt an å tøye ved sex og massasje... Hjelper virkelig kniping på dette problemet? Går det an å få seg noen ekstra sting nå? eller er det for sent?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Samme hos meg. Flere sting som "ramlet ut" dagene etter fødsel..Har vært hos gynekologen som har henvist videre til en bakre plastikk. Satser på at ting bedres da.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Har samme problemet. Hva innebærer en "bakre plastikk"?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Skal noe syes må det skje innen 8 timer har jeg hørt. Så det toget er nok gått. Men knipeøvelser hjelper.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Toget er ikke gått. Man kan bli skjært opp igjen og sydd på nytt. Mange som må det. Men de gjør det helst ikke før man er ferdig med å føde barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå