Gå til innhold

Fra rygg til mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel va deres baby når de begynte å snu seg fra rygg til mage??

Min lille på 4mnd fant ut av det i dag -å nå snur han seg rundt hele tiden!!!;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt var 3,5 mnd første gangen...

Skrevet

Snuppa er 3,5 mnd,så jeg venter på at det skal skje...men er det mest vanlig med rygg-mage først eller mage-rygg????

Skrevet

Det er visst mest vanlig med rygg-mage først.

Men lille starta med å rulle mage-rygg når han var ti uker. Men det var nok mer tilfeldig for det varte ikke lenge.

Rygg-mage begynte han vel med når han var +- 4 mnd.

Skrevet

Min gutt begynte med dette når han var 3 mnd.

Skrevet

Datteren min var fire måneder og en uke.

Skrevet

Mine to første var 3 mnd, minsten begynte i forrige uke, 3,5mnd...

Skrevet

ca 2,5 mnd her, nå når hun er 4 mnd snur hun rygg-mage både til høyre og venstre :) Iflg fysio er det vanlig at det gjør det ved 5/6 mnd. Mage rygg er visst oftere flaks/uflaks og mindre viktig når de gjør, for det er jo ikke så interessant for dem (ref fysio).

Skrevet

jøss, så tidlige barna våre er da :) mini var nesten 3,5 mnd da han rullet fra rygg til mage første gang. nå gjør han det hele tiden, et par uker etterpå :)

Skrevet

Ser ut som en lenke som det bare er de med tidlige barn som svarer på :)

mini gjorde det rett før 3 mnd, storesøster ca 5 mnd

Skrevet

mi var 2 månader:) er nå 3 å har gjort det masse siden hun var2 månader:)

Skrevet

Hmm..jeg får vel bidra til å dra opp snittet litt jeg.. Her rullet han fra rygg til mage en gang i blant fra 6 mnd, men det var først fra 7 mnd han virkelig tydelig gjorde det "med vilje".. Bedagelig anlagt..

Skrevet

Tror disse trådene kan bidra til at folk tror at unga deres er seinere enn de er... Snuppelure var vel 4,5 måneder og fra dib-trådene trodde jeg faktisk dette var litt seint. (Teller ikke med enklettilfeller som var som "uhell" å betrakte tidligere) Men så viser det seg altså at hun var først av de 5 på barselgruppa som vi møter i blandt, og sansynligvis midt på treet.

Skrevet

4.5 mnd, storebror var 6 mnd og 3 uker

Skrevet

Min er 5 mnd og snur seg fortsatt ikke. Men han har KISS og har hengt etter motorisk og (litt sosialt) hele veien.

Skrevet

min begynte med det når han var 5mnd. blir kjempe sint når han ikke kommer seg over på rygg igjen. men ruller over til magen med en gang jeg snur han tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...