Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Tja, han var vel litt urolig de første par ukene, men i løpet av den 3.uka eskalerte gråtingen. Slik var det hos oss. Ta kontakt med helsestasjonen din hvis du er i tvil om barnet ditt har kolikk. Og gjerne en tur til legen for å få sjekket at et ikke er noe annet som plager barnet (ørebetennelse e.l.) Håper det er forbigående hos dere! Lykke til!
Lille-My,75 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jenta vår var veldig urolig alt på sykehuset, men det tok seg nok opp da hun var et par-tre uker gammel.
Lotta med novembergutt Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Her begynte det ikke før han var 4 uker - veldig sent, trodde på den tiden vi var "trygge", men neida!
Lillenille + Prinsesse Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Ingen kolikk med jenta min, hun har haft litt luftsmerter men ikke noe mer. Første gutten min fikk kolikk da han var 2 uker gammel (var urolig fra starten) Anbefaler deg å se filmen (the happiest baby on the block) Den er engelsk. Veldig greie tips til dere med kolikk barn. (men husk at i norge anbefales det å ikke svøpe barna på fulltid, dere skal kun gjøre det når barna skriker utrøsteligt Denne dvd'en har hjulpet meg slippe mye gråting ((få mannen din til at downloade den som torrent eventuelt )
Margrethe:-) Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Jenta vår begynte allerede å være urolig på sykehuset.. Vi gikk etterhvert til kiropraktor, det hjalp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå