Gå til innhold

Har dere grått noen gang etter at dere ble voksne, mannfolk???


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortell meg hvem av dere har grått og hvem har aldri grått etter at dere ble voksne???? Mannen min sier at han aldri har grått etter at han ble voksen, faren min har grått noen ganger etter at han ble voksen - det har vært når han har vært drita full og fullstendig overarbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Definisjonen av å gråte skal ikke jeg sette, men jeg felte en tåre i dag - gledeståre - etter positiv gravitest.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Vært sammen med dama i ca 7 år nå, og ho har visst bare sett meg gråte en gang sier ho.

Det var ett par dager før bestefaren min (som jeg hadde ett enormt godt forhold til) døde, og vi skjønte at det var snart slutt. Var bare noen få tårer som kom, men ho sa i ettertid at ho satt pris på det, for ho hadde faktisk begynt å lure på hvordan følelser jeg hadde...

 

Skal innrømme at jeg kan bli trist til tider, men jeg tror jeg er som alle andre mannfolk, nemlig at vi skal for enhver pris ikke gråte.

 

Har forøvrig ikke grått av smerte siden jeg var 12-14 år tenker jeg.

Tror det er MEGET sjelden av menn gråter av smerte. Eneste jeg har sett er svogeren min gråte av smerte i voksen alder... UKOMFORTABELT å se på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan le så jeg griner, og kan grine når jeg er lei meg...

Min erfaring er at følelser skal vises, og jeg føler meg bedre etter å ha grått, når jeg har hatt en vond opplevelse.

 

Er faktisk værre om en biter vonde ting inne i seg..Få det ut er in erfaring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, jeg gråter når jeg blir alvorlig lei meg, men det er veldig sjelden. Har noen ganger slitt med depresjon som har endt i et slags sammenbrudd. Og da har gråten vært veldig lettende. Det er nesten rart å si det, men jeg opplever å gråte som skambetont, uten at jeg ser ned på andre menn som gråter.

Mann 30 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...