golljet Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Lurer på om nokon har erfaringar med City Cross på vinterføre? Vi bur på landet og i vest der det kan vere både snø, slaps og is... Korleis er gripeevna på ei slik vogn når ein skal i oppoverbakkar... her er ein del bakkar her vi bur... Eg lurer på ei city cross eller ei mondial.. men synes mondial er så tung..... men samtidig så synes eg at dekka på mondial er betre.... ein får visst ikkje i pose og i sekk:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Satt å tenkte at jeg skulle spørre om akkuratt dette her inne også ser jeg denne tråden ;-) Lurer også veldig på city cross, hører mye skryt om den og syns den virker god. Men her er det mye snø så jeg er litt skeptisk til at det ikke er lufthjul.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er også veldig interessert i å finne ut hvordan denne fungerer på vinterføre. Det er viktig for meg at den fungerer bra på snø. Jeg har mest lyst på denne, men vurderer også Brio Happy (den med lufthjul) og Teutonia Mistral med lufthjul.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Ja jeg også vurderer sterkt brio happy med lufthjul, men mistenker at city cross har bedre plass i sportsvognsdelen? Noen som vet om det stemmer?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 den er helt fin på vinterføre etter min mening! og den er lun og god!! kommer fint frem og veiene her er dårlige og ikke alltid måkt! tror ikke d er noe lettere me en mondial ihvertfall;)
Nagilimia Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har City Cross og den er kjempe god. Siden den er så lett og har så brede hjul så flyter den oppe på snøen liksom, mens en tyngre vogn med tynne hjul også er god for den får godt tak. City crossen er veldig god på snø i bratte bakker for den er så lett å dytte, men som jeg tror det uansett er (om man ikke setter ski på vogna da) så er den tung å dytte i mye snø hvis det er tung og våt.... og jeg har ikke prøvd så mange vogner at jeg kan sammenligne. Stod mellom disse vognene jeg også, og er KJEMPE fornøyd med at jeg valgte city cross.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 funker helt genialt har en bratt bakke utenfor her som ofte ikke er måkt.. kommer meg fint opp der .. så jeg er kjempefornøyd.. lun og fin er den også.. kan jo snu på en femøring med den. har prøvd mange andre vogner. blant annet simo. å city crossen er overlegen på alt :) hvertfall min erfaring da.. sikkert andre som mener helt motsatt
golljet Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2009 skal ha baby i juli. Kor lenge kan eg bruke city bagen? vil gjerne også at vogna skal vere lun og god utover vinteren....
wilma<3 Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Hvis du kjøper en dunpose istedenfor voksipose forlenger du nok "bagtiden" endel! Kommer selvf ann på str på barnet, men jeg kunne bruke den til 9-10mnd! Men tror at man minst har den til 6 mnd om man har et litt stort barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå