Gå til innhold

Over 40 år og prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 44 år nå i juni og prøver intenst på å få det til igjen,,,gjør snart alt, hehe.

Har i det siste blitt helt gal etter å snakke med damer i 40 årene, flotte og sikre jenter som prøver og som venter:-)

Kommer nok til å være aktiv her inne, nyfiken og med lykkeønskninger:-)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er 42 år å prøver å bli gravid. Har en gutt på 2år å 8mnd.Hadde vert kjekt å høre fra deg :)) Klem

Skrevet

Hei :)) Er 42 jeg også å prøver å bli gravid. Vil så gjerne att vår lille skal få en søster eller bror :)) Klem

Skrevet

Heisann! følte vi hadde noe felles :) har en datter på 22 å en sønn på 2år å 8mnd. Har lyst på en liten til sånn att vår lille sønn ikke vokser opp alene :)) Har prøvd i over ett år nå men ikke noe resultat :)) Er ennå opptimist :)) Klem

Skrevet

Hei, jeg er 41, har en jente på 6 år (med min x), og har nylig tatt ut spiral for å prøve å få et barn med min "nye" samboer. Har jo tenkt en del på det m alder, og da er det ekstra hyggelig å se at vi er flere i samme situasjon. Status nå er at jeg er tror jeg er litt på overtid med hensyn til mens, og føler meg litt kvalm... Men det ville vel vært rart om det gikk på 1.forsøk. Har testet negativ, så det er vel bare innbildning tenker jeg!

Skrevet

Men det er jo spennende da Hamiro !

Tenk om spira sitter på første forsøk ?

Jeg kom ikke igang igjen med mens da jeg slutta med piller i juli, så nå har jeg fått pergotime for å dytte litt på alle eggene som ligger klare - håper å komme i vanlig syklus igjen snart.

Man føler jo ikke at man har så god tid lenger, til å vente på at ting går seg til.

Men legen ga med pergo på eget innfall, det var ikke noe jeg ba om.

3 år siden jeg fikk sistemann, og det gikk flott og på 6 pp, men mye kan jo ha skjedd med kvaliteten på eggene mine siden da..

og den gang fikk jeg tilbake mensen etter pillene med en gang av meg selv,

Har testet hormoner og i hht dem så er overgangsalderen iallefall langt unna enda (er 41)

Jeg krysser fingrene for oss !

Skrevet

Det var nok vel mye å håpe på at det skulle sitte på første forsøk! Men er ved godt mot likevel! Lykke til du også 68 mamma, og alle dere andre.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja... jeg var ganske så sikker at jeg åsså var kommet i overgangalderen da mensen utble, men den ganga ei, Jeg var da 3 mnd på vei at jeg oppdaget at jeg var gravid. Er 40 år synes jeg var for gammel til å bli mor igjen, har en sønn på 18 år.

Men nå som magen vokser og jeg vet at litj-pia er i anmars snart, blir det kjempe stas med et "gull" i huset.

Det er så godt å lese om at godt voksne mammaer ønsker seg et lite "gull" i voksen alder!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Må bare skrive et innlegg her, selv om jeg bare er 27. Er i en veldig spesiell situasjon, da jeg allerede nå er kommet i overgangsalderen.

Jeg vet at det egentlig ikke går an å bli gravid når man er i overgangsalder, men jeg går liksom og håper (sikkert litt urealistisk) at det kanskje kan gå likevel siden jeg bare er 27 og de veldig få eggene som er igjen ikke er så gamle. Jeg har fremdeles regelmessige menstruasjoner, selv om de er svært svært sparsomme.

Er det noen her som vet noe om dette?

Er så trist....

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om dette, men jeg har lest at mange har fått hjelp. Så jeg synes ikke du skal gi opp enda.

Snakk med Professor Lindenberg med copenhagen fertility center. Han kan sikkert gi deg råd.

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/dialog/spoerg-laegen/

Også finnes det event egg doansjon........om ikke annet.

Masse lykke til. Jeg tror det finnes hjelp å få :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Gravid- alder 41 og Lykkelig som bare det:)

Skrevet

Var veldig godt å komme hit å se at det er flere gravide voksne damer.

Har lett å lett i flere dager etter et forum som dette.

Litt spennende da vi mistet for 4 mnd siden, men håper nå at "skuddet" sitter.

Har 3 barn- yngste f 2008.

Så bikker 42 når denne ev kommer.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! er det noen prøvere på 40+ som ønsker å maile? hadde vært hyggelig å "snakke" med andre i samme situasjon.

• 1 måned senere...
Skrevet

stå på ,det er aldri for sent.Jeg hadde begynt med tabletter for overgangsalderen,og begynta plutselig å blø sånn.Hos legen tok vi massssse prøver og det viste seg at jega var 9 uker på vei og at morkaka lå foran,derfor blødningen.Så i fjor fikk vi en nydelig sønn,og da var jeg 47...Det var ikke planlagt,men da jeg er gift på nytt og min mann på 43 ikke hadde barn fra før valgte vi å få han.Og han er et lyspuknt hos oss begge to.Jeg har fra før 4 barn på 26,24,22,og 20.Og også 3 barnebarn på 9 år, 4 år og 2 år.Så lillegutt var onkel til 3 da han ble født...Artig,og ja,jeg vet jeg er en gammel mamma,men det går så fint,,,,Lykke til alle som prøver.Ps,jeg er nå sterelisert;-)))))))

Skrevet

Hei,jeg er 45 år og prøver å få et barn til. Har 4 fra før. Den minste er 6,5 år Så dette blir spennende om jeg fortsatt er fruktbar. Jeg for bare håpe :-)

Skrevet

Hei,jeg er 45 år og prøver å bli gravid.Har 4 barn fra før 3 gutter og en jente.det er kanskje ikke så lett å bli gravid nå men for prøve da.Hatt eggløsning for 1 uke siden er nå veldig kvalm......det blir spennende dette her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...