snart en til? Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Vi har en jente fra før som heter Tiril, og nå skal hun mest sannsynlig få en lillesøster! Men vi finner ikke navn... Hva passer fint med Tiril?
Baby<3 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg syns Tiril og Sofie er nyyydelige navn sammen på søsken =) ellers passer disse på lillesøster : Ingrid Matilde Tuva Emma Elise Live Tilde Johanne Alma Jenny Nine
prebs Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Tiril og: Helle Vilde Mari Maren Tale Synne Silje/Silja Thea Kaja Maja Ane Anna Oda Ida Et pent og enkelt navn: -)
trebarnsmamma84 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Tiril: Tilda Tale Johanne Mari Marie Maren Sofie Nina Anette Julie Anna Anne Ida Ina Oda Amalie Synne Andrine Erika Maria Mia Eili Hilde Hanne Ane Åshild Kine Pia Dorte Vilde Ellen Jenny Kaja Ingrid Trine Maja Thea
MirandaC Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Synes egentlig mange jentenavn passer til Tiril, men de må ikke blir ''for moderne'', i og med at Tiril er et ganske gammelt navn ;-) Maja Maria Matilda Jenny Sofie
Azora Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Ganske gammelt navn kan i så fall bety så mangt; Tiril er et nylaget navn, som er kjent i Norge siden 1937. Det er først fra 1980-årene at det har hatt økende popularitet, særlig etter 1990. Navnet er svært uvanlig utenfor Norge. Uansett, synes disse er fine til: Ane Hilda Una Ine Lilja Live Mari Vilja Sanna Siren Sissel Elin
MirandaC Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 hehe, kan godt hende, Azora ;-) Men for meg går det litt i navn som Tove, Tone, Tonje, Grete osv. 45-år gamle kvinner idag. men kjenner en 20-åring med navnet Tiril, hun er den eneste jeg vet om med det navnet
peggy08 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Vi har også ei Tiril Jentenavnene som diskuteres her i huset er: Erle Vilja Sunniva Frida Sofia Mathilde /-a Otilie I tillegg synes jeg at Linde, Vida, Frøya, Tuva og Thea er fine navn som passer til Tiril.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå