Gå til innhold

Venninnegave

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ei venninne som skulle hatt termin i disse dager. Har så lyst til å gi henne en gave for å vise at jeg tenker på henne og føler med henne. Hun har til tider vært langt nede, og det har vært vanskelig å vite hva man skal si/gjøre for å vise støtte. Har vært så utrolig redd for å trå feil. At jeg selv er gravid har ikke gjort saken enklere. Har dere noen gode råd?

Fortsetter under...

Personlig synes jeg det er en hyggelig tanke, men kanskje ikke en gave. Alle ønsker å gå videre i livet. Selv hadde jeg satt pris på at flere enn meg hadde husket på at rundt denne tiden skulle det vært en gledens dag, hyggelig å ha en god venn hos deg da. Håper dere får en fin dag

Flott å ha en venninne som deg da, men sannelig om jeg vet om det i det hele tatt finnes en passende gave eller gest.....Kanskje dere kan finne på noe sammen, dra til frisøren, spa (blir kanskje i dyreste laget) men ett eller annet i den duren, så kanskje hun kan tenke på noe annet en stund. Dette var det eneste jeg kom på. Vanskelig dette.

Jeg hadde heller ikke kjøpt en gave. Men det går an å ringe henne og si at du tenker på henne og spør hvordan hun har det. Foreslå å gå på kino eller middag eller noe hyggelig sammen med henne. Eller tilby å komme på besøk til henne. Det viktigste er å være noen hun kan snakke med tenker jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...