Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i dag hos legen for å få satt igang utredning. Har gruet meg så sinnsykt masse til å brette ut om sexlivet å sexvanene mine. Men alt ble så naturlig når jeg var kommet inn og fikk satt i gang. Å hun var så snill og forståelsesfull!!!!!!

Jeg fikk tatt alt av hormonprøver+masse annet som jeg egentlig ikke vet hva var. Åsså fikk jeg GU for å se at alt sto bra til. Å det gjorde det tilsynelatende.

Neste skritt på veien er svømmetest av samboerens små slitere. Han må inn til sin fastlege å få sendt henvisning til nærmeste fertilitetsklinikk. Dette kan ta 2 mnd... Stønn... syns det er evigheter å vente. Jeg skal bestille time til han i morgen hos fastlegen hans. Regner med det vil ta litt ekstra tid om han selv skal mote seg opp til å bestille time.

Jeg er utrolig glad for å endelig ha kommet i gang, og føler at jeg blir tatt seriøst. Legen sa jo selvfølgeig at jeg måtte prøve å fokusere på noe annet enn bare babylaging. Men forsto jo selvfølgelig at dette ikke er så lett.

Det føles i dag som om jeg er et skritt nærmere baby i allefall.

Lykke til til alle dere andre "slitere". Vi klarer det til slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint å endelig være i gang. Det å tenke på noe annet kan du bare glemme, tenker utålmodigheten og sommerfuglene sørger for det. Ville bare ønske lykke til og håpe at det blir en løsning. Selv har jeg nettopp hatt en MA (missed abortion) så jeg venter nå bare på at mensen skal komme, så skal vi også prøve på nytt igjen. Lykke til.

Skrevet

Så rart at det tar så lang tid for smømmerne til din mann. Vi fikk hennvisning, gjorde det hjmme og leverte prøven når vi ønsket det og var klar. prøven er ferdig analysert etter 10 dager. ingen ventetid og som sagt vi gjorde det hjemme. (måtte kjøre rett ned til laboratoriet å levere den, innen 1 time) Gikk så greit så. Nå sitter vi å gruer for svaret som komme til uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...