Gå til innhold

Informasjon om Nordica mottas med takk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flere ganger brukt Stork klinikk i Danmark, men nå ønsker vi å bytte til Nordica.

Er det noen som Har brukt Nordica?

Fornøyde, misfornøyd?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt både Stork og Nordica og er kjempefornøyd med Nordica. I dag har jeg tre uker igjen til termin så for meg fungerte skiftet av klinikk veldig bra:-) Den store forskjellen er vel at man på Stork blir dullet litt med, mens Nordica følger samlebåndsprinsippet, dvs der går det veldig raskt i svingene. Prisene på inseminasjon er også lavere på Nordica enn Stork og i tillegg har de fullt utstyr med ultralydsapparater så det er enklere å vite om el er på vei, skjer eller er over. Nordica drives av leger og Stork av jordmødre så dersom man ikke har så lett for å bli gravid er det greiere med Nordica som kan tilby mer i form av alternativer enn Stork kan.

Skrevet

Har hatt ivf hos Nordica og er storfornøyde (den satt på første forsøk, så det skulle vel bare mangle).

Forskjellene fra VitaNova som vi brukte til inseminasjonsforsøkene, var som det sies at ting går litt kjappere på Nordica. Mindre dulling og småprat, mer effektivitet og kliniskhet. Men alle er veldig hyggelige, selv om man gjerne må spørre om man lurer på noe og ikke nøle med å ringe/maile om det er noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...