Gå til innhold

Barnehage bydel Ullern / Frogner / Vestre Aker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye peil. på den delen av byen, men har ikke bydelen litt info og bilder om hver barnehage på nettsidene sine? De kan jo skrive hva som helst, men med et bilde av bygningen og uteområdet vil man jo få et inntrykk. Sagene har i alle fall det på sine sider, og vi har utelukkende søkt barnehager med gode uteområder, så for oss var det til litt hjelp- I tillegg har jeg gått turer forbi noen av barnehagene for å se hvordan det ser ut.

Jeg bor i ullern, og vil egentlig anbefale deg å gå rundt litt og se. Syns informasjonen på nettet ikke sier så mye. Eks en barnehage ser ganske koselig ut, men ved besøk er den skitten inne, utearealene ligger rett ved et trafikkert kryss etc. En ny barnehage nede v cc, der det er vanskelig å krysse veien over til barnehagen hvis du kommer til fots (ikke fotgjengerfelt). En annen har "uflidde" utearealer, ser litt lite fristende ut. På noen av presentasjonene ser utearealene greie ut, men når man ser i virkeligheten er de kjempesmå. Man bør derfor ta runden. Gjerne i barnehagetiden hvis man har mulighet, har mange ganger gått forbi en her vi bor hvor de ansatte veldig ofte sitter på benkene og drikker kaffe, prater og røyker mens barna leker for seg. Greit å få sitt eget inntrykk, men vil ikke nevne noen navn her;)

Ellers har vi stått på venteliste her i Ullern bydel i 2 år vi da, og har fremdeles ikke fått noe, så har ikke personlig erfaring med noen av dem;)

Ang frogner ville jeg vel prøvd å kommet meg inn på child planet, vi har stått på venteliste der også et år...

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...