Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen befruktning, skal nå gråte litt, spise en appelsin og ta et stort glass vin til middag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ FATU!!!!

så trist da!!:(

uff og uff.... det er noe drit detta her!

Sender mange trøste klemmer din vei!!!

OG ta TO glass med vin du!!

Skrevet

Kjære kjære Fatu,vennen.Jeg har ikke ord...Det var jo ikke den beskjeden vi skulle ha....

Jeg fikk den samme beskjeden i desember...mitt i fleisen.Med beskjed om at jeg ikke fikk flere forsøk offentlig.

Og all denne sprayinga og stikkinga til ingen nytte tenkte jeg.Hrrrfff.

Jeg synes du skal ta deg det glasset med vin...og kanskje 2 ;-)

(Men alkohol forsterker følelser...det har jeg brent meg på under forsøk..og alt ble bare snørr og tårer og akk o ve).

Men at du fortjener det-DET er sikkert.

Dere skal vel til samtale for videre oppfølging nå kanskje?

Nå er det viktig å ta vare på hverandre,holde godt rundt hverandre.Være sårbar.Og liten.Det er godt med en varm armkrok på slike dager.Sykmeld deg noen dager,det er lov å sørge og være skuffet.

Tenker veldig på deg,kjære Fatu-vennen.

En stor varm klem.

Skrevet

nei og nei Fatu!! det er den store skrekken, ingen befruktning!

huff dette var ikke noe hyggelig å lese altså!

Jeg vet ikke hva jeg kan si, annet enn at jeg håper dere kommer dere gjennom denne tiden så godt dere kan, til at dere kan se fremover og snakke med legene om hva som lønner seg neste gang av behandling?

Har selv blitt avbrutt etter 20 dager på sprøyter rett før uttak, så jeg vet hvordan det føles å bli så skuffet!!! men kan ikke forestille meg hvordan det er å få beskjeden om at ingen er befruktet! det som hjalp meg når jeg ble avbrutt var å begynne å planlegge neste forsøk med en gang. var ganske godt å vite at det finnes noe som heter "bedre lykke neste gang"

Tenker på deg fatu!

Stor klem fra

Skrevet

åååå jeg føler meg deg Fatu, så forferdelig beskjed å få. .

Trøsteklemmmmmer

Skrevet

Å nei Fatu, det var trist. Kan de ikke gjøre icsi neste gang?

Jeg vet hvor skuffet du er. Mitt første forsøk ble to egg befuktet, men overlevde ikke og forsøket ble avbrutt. Gikk rett i kjelleren. Det ble mye snørr og tårer. Ta deg et glass vin og ta godt vare på hverandre.

Masse trøsteklemmer fra

Skrevet

Åh,jeg får vondt i magen når jeg hører dette, Fatu..Det er den kjipeste følelsen i verden,som om å springe maraton og bli diska rett før mållinja..! Gikk igjennom akkurat det samme selv på første forsøket,4 egg ut og ingen befruktning.. Men da blir det vel icsi i neste runde for deg kanskje?? Har selv hatt 3 runder med dette styret, ett avbrutt og to negative...Det suger så SINNSYKT!! Så bare kos deg med vinen din du,og gi deg selv tid til å jobbe deg igjennom skuffelsen, vi har lov til å gråte og forbanne verden litt i en sådann stund..!

Stooor trøsteklem!!

Skrevet

Uff... Så trist at det ble sånn... Jeg var så håpefull og spent på dine vegne.. Dere må ta vare på hverandre nå. Og prøv å planlegge å gjøre noe hyggelig til helgen.

Hvordan blir det framover for dere nå? Har dere flere forsøk?

Sender varme tanker til deg :-)

Skrevet

Uff kjære fatu, vi føler med dere. Har selv vært der og vet hvordan du har det akkurat nå. Sender mange trøsteklemmer.

Skrevet

Det var skikkelig leit å høre, det må være tøft å få en slik beskjed! Det er lov å sørge litt nå. Nå er du vel godt nedi rødvinsglasset, - håper det går litt bedre nå da og at du får en god natt søvn...

Tenker på deg iallefall.

Skrevet

Uff ja, dette var triste nyheter - håpet sånn for deg! Plei deg selv, gråt og gi deg tid, så sitter den neste gang :) Vi har to sånne forsøk bak oss, venter på at vi får nytt i morgen tidlig. Det er håp, ikke gi opp!

Skrevet

Huff, som du må slite med dette:( Ta godt vare på hverandre nå og ikke gi opp håpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...