kruttønna Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal til pers i neste uke. Det blir mitt tredje (og siste) ICSI søskenforsøk. Puregon, 300 i dose. Til ultralyd imorgen. Flere som meg der ute?
håpemamma Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Heisann ja jeg skal til kontroll på fredag,og håper på uttak på mandag eller tirsdag neste uke:).Jeg tar puregon 225 ie nå,håper jeg slipper å øke så veldig.Lykke til i tiden fremover da,skal krysse fingrene for deg:).
Bethenc Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hei jenter! Jeg skal på ul i morgen og regner nok med at vi havner på reisen til Danmark neste uke ja:) men jegglede rmeg litt. går på andre medisinerm har gått på puregon de to tideligere gangene, en denne gangen går jeg på menopur. begynte forrig torsdag, så veldig spent på hvordan det har gått med antall folikler og slikt. Hvor hører dere til? Jeg skal som sagt til Danmark, på Ciconia i Århus:) Så da blir det "ferie" i tillegg;)
mammasnart? Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Hei! Jeg skal og på ultralyd i morgen:-) Vi driver nå med vårt andre IVF forsøk. Bruker Gonal-E 75 IE /dag (ja utrolig små doser). Kjenner jeg er ganske så spent- håper så at alt ser bra ut.... Lykke til alle sammen!
håpemamma Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Hei jeg holder til i Haugesund på fertiliteten der:).Gleder meg veldig til fredag,skal bli godt å få vite hvordan vi ligger ann:).Lykke til i Danmark.Kose deg litt og sjekke ut omgivelsene mens du er der;).
Bethenc Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Lykke til i morgen da jenter! Kom tilbake her og si i fra hvordan det går...hehe.. det er nå det blir spennende å følge hverandre:) klemmer til dere alle:)
Bethenc Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hvordan har det gått på ul i dag jenter? Jeg hadde hele 16 inni der, så ikke rart at jeg merka det sa han. er spent på hvor mange vi sitter igjen med av de:) Da har jeg fått like mange folikler nå, som når jeg gikk på samme mengden som puregon, selvom alle har sagt at de har fått færre egg, men av god kvalitet:) så da blir de tnok noen på frys der nede:) Håpe rjeg er så heldig at alle barna komemr ut på dette uttaket og slipper det noe mer i fremtiden:) klem til dere
kruttønna Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2009 Jeg hører til på Ullevål. Ultralyd igår viste endel eggposer på begge sider, men de fleste litt for små. Trenger noen flere dager med modning, så det blir uttak først onsdag 25/2. Har iløpet av mine 5 tidligere uttak fått ut få egg og aldri fått noen på frys - så håpet er nå å få tilbakesatt + noen i fryseren. Er vel ikke så mye å be om det, vel? Ønsker meg bonus, som gynekologen kalte det, til ICSI gutten min på 2. God modning til alle dere andre:)
mammasnart? Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Vrææl.. enda en nedtur for oss etter ultralyd i går.. Har fått en cyste etter sist forsøk som ødelegger hele miljøet og vi måtte avbryte hele forsøket. Så nå er det på`n igjen med venting. Huff dette er tøffe tak.. Lykke til alle dere!
kruttønna Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2009 Nei, nei!! Føler med deg/dere og sender varme tanker.
Bethenc Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 uff.. og her komemr jeg og jubler over det jeg har.. beklager.... Vil bare sende dere noen gode klemmer.) Skulle ønske jeg kunen dele mine litt utover til oss alle.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå