skorpionkvinnen Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har fulgt litt med i debatten rundt dyre reiser t/r København og lurer på om det ikke er mulig å time EL såpass at man kan booke reisen noen uker på fohånd? Dersom man har regelmessig menstruasjon, så vet man jo når EL kommer, i hvertfall med et par dagers mellomrom. For å vere på den sikre siden, så kan man jo legge inn en overnatting i Købehavn. Billettene er såpass billige at dersom man ikke får EL og må booke ny billett, eller ikke skal reise likevel, så er det en sjanse verdt å ta synes jeg. Hotellet kan man jo avbestille. Jeg har sjekket litt rundt dette og ser at Norwegian tilbyr billetter Oslo-København i overkant av 400 kroner en vei!! Noen som har erfaring med dette?
Tjorven1 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg vet ikke om man kan time det, mulig du kan bruke piller som utsetter tr. noen dager (har noen venninner som gjorde det i forbindelse med en reise en gang) men det er jo hormoner som klusser til syklus - hvor lurt det er når man vil lage barn, må nesten en lege svare på. Jeg kan bare svare ut i fra hva jeg har opplevd selv i min laaange periode som prøver. Jeg har alltid hatt helt regelmessige sykluser, dvs. på dagen 14 dager, og nærmest på timen i 20 år, men det var før jeg begynte å forsøke. Da endrett alt seg, fra dag 10 til å ikke komme i det hele tatt!!! Så jeg hadde aldri turt å bestille tur i god tid, da skal du ha rimelig med flaks. Men det er min erfaring, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå