Gå til innhold

Time EL og booke lavprisbilletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt litt med i debatten rundt dyre reiser t/r København og lurer på om det ikke er mulig å time EL såpass at man kan booke reisen noen uker på fohånd? Dersom man har regelmessig menstruasjon, så vet man jo når EL kommer, i hvertfall med et par dagers mellomrom. For å vere på den sikre siden, så kan man jo legge inn en overnatting i Købehavn. Billettene er såpass billige at dersom man ikke får EL og må booke ny billett, eller ikke skal reise likevel, så er det en sjanse verdt å ta synes jeg. Hotellet kan man jo avbestille. Jeg har sjekket litt rundt dette og ser at Norwegian tilbyr billetter Oslo-København i overkant av 400 kroner en vei!! Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om man kan time det, mulig du kan bruke piller som utsetter tr. noen dager (har noen venninner som gjorde det i forbindelse med en reise en gang) men det er jo hormoner som klusser til syklus - hvor lurt det er når man vil lage barn, må nesten en lege svare på.

Jeg kan bare svare ut i fra hva jeg har opplevd selv i min laaange periode som prøver. Jeg har alltid hatt helt regelmessige sykluser, dvs. på dagen 14 dager, og nærmest på timen i 20 år, men det var før jeg begynte å forsøke.

Da endrett alt seg, fra dag 10 til å ikke komme i det hele tatt!!!

Så jeg hadde aldri turt å bestille tur i god tid, da skal du ha rimelig med flaks. Men det er min erfaring, da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...