gir.snart.opp Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Ja ja....endelig begynt utrdning. Så lang så godt. De har sjekket om jeg har eggløsning, og det har jeg, også har de sjekket sæden, og den var helt fint. Så takk for det, men skjønner jo ikke helt hva som er problemet da da, men skal til vidre samtale 2 mars. Noen andre som er på samme stadie??
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Heihei.. jeg har også begynnt utredning nå.. Ser du har kommet litt lengre enn meg... Jeg har bare vært hos lege og målt hormoner og fått henvinsning til Ahus, men fikk ikke time før 25Mai.. Det er evig lenge til.. Men jeg sitter i skrivende stund og venter på tlf fra gyn for og høre om jeg kan grine meg til en tidligere time.. Jeg har i dag hatt mensen i 7 uker.. Det vil si siden nyttårsaften.. Er litt små lei kan man si... så blir spennende... Mannen må vel teste seg snart han også... mye en skal tenke på gitt.. sukk.. Hvor lenge har dere prøvd? Lykke til
gir.snart.opp Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Hei igjen, vi har prøvd i over et år, legen min sa det var bra å begynne tidlig siden det tar lang tid med utredning. Vi ventet på time på sykehuset siden november, fikk da time i januar. Ikke så lenge det da, men kanskje lettere her i østfold enn i oslo. Ja mannen din må sjekke seg ganske snart, de skjekker sæden før vidre undersøkelse av deg, dette for å skjekke at alt er ok med han før de liksom går vidre med et kikkhullsoprasjon osv. Vi har fått skjekket meg, og jeg har regelmessig eggløsning, og samboeren min har ikke noe problemer med spermen sin. Så nå aventer vi vidre. Neste time er 2 mars, så det er heldigvis ikke så lenge til. Men kjenner følsen av at ting tar tid ja, og jeg er jo verdens mest utolmodige person til vanlig, så dette krevde en leksjon i tolmodinghet ja;), men det skal nok gå bra for oss alle, den som venter på noe godt venter jo aldri forgjeves:) lykke til:)
monca*84*j12 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 I dag har jeg blitt satt på provera, og det ikke for at jeg ikke har mensen, men for og stoppe mensen.. så jeg er ikke på prevansjon lenger heller... så da er jeg vel prøver igjen da.. hehe... Legen ble så i villrede på hva han skulle gjøre med meg at han ringte gynekologen jeg skal til... hehe... Fikk ikke time tidligere so 25 Mai it is.. sukk.. leeenge.. satser på å være gravid innen den tid.. hehe Håper det ordner seg for oss... og det gjør det nok=) Tenk og vi kommer til og sette pris på babyen vår da. hehe.. verdens største skatt..
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Synes du bør sjekke om egglederne er åpne. Gjøres enkelt med en vannscann. Spyler saltvann inn i livmoren og gjennom egglederne. Enkel og grei undersøkelse og smertefritt (kjennes litt ut som svake mensmurringer) Tar 5-10 min. Gjøres bla på Aleris sykehus i Oslo (privat klinikk)
lillehare Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 hei emma! dette dro jeg nytte av!! har tenkt og tenkt, men nå vet jeg hvor jeg skal ringe super glad nå!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Så bra. Må ikke tenke så mye vet du........fnis Blir ikke barn av tenking, bedre med action!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå