Gå til innhold

Jeg har hatt sex med Rune Rud.... gjør det meg til en dårlig person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver ikke hele navnet hans..

Fortsetter under...

Skrevet

Mener du R. Rudberg, så har du i alle fall utrolig dårlig smak!

Skrevet

Jeg håper du var så dritings som du aldri har vært før, ihvertfall.

Skrevet

Da er du i samme situasjon som 1000 andre dumme kjerringer da....

Skrevet

Du har veldig dårlig smak hvertfall..

Skrevet

Fysjameg.. Nei, vil ikke si at det gjør deg til en dårlig person. Litt dum kanskje? Dårlig smak - definitivt!!

Hva fikk deg til å gjøre det da?

Annonse

Skrevet

Det som skulle kvalifisere deg som en dårlig person, har ingenting med hvem diu har sex med. Bare vær litt forsiktlig med å fortelle det i full offentlighet. Det vil ikke akkurat gagne deg

Skrevet

Hvordan var han i senga da??? Og hvor lenge siden er dette??

Skrevet

Nei, noen dårlig person er du ikke. Litt ekkel kanskje og med særs dårlig smak...:s

Skrevet

Det har gamla i nabohuset også. I tillegg har ei nede i gata vært samboer med han....så du er nok ikke alene.

Skrevet

Den ene hendelsen gjør deg ikke til et dårlig menneske, men vet jo ikke hva du gjør/har gjort ellers i livet så kan ikke uttale meg om du er en dårlig person eller ikke!

Det som er sikkert er at du er en av mange, og jeg ville ikke vært mest bekymra for hvem har er, men hvor mye rart han kan føre videre av smitte.

Skrevet

Jeg er bannabein sikker på at dette er en kødd jeg!

Å hvis HI er tøff nok til å svare meg så skal vi evt få bekreftet det :)

Jeg har ved flere annledninger møtt Rune Rudberg .

Å jeg har sett han naken. I fult dagslys!

Men jeg har aldri lagt en hånd på den mannen.

Dvs ikke noe sex med han jeg nei.

Grunnen til at jeg har sett han i disse situasjonene er pga jeg har vært backstage ansvarlig på div arrangementer han har vært på.

Så kjære HI, hvis du har hatt sex med Rune Rudberg , da kan du fortelle meg hvilket "kjennemerke han har neden for navelen og oppafor låra" :-) Det er et synlig merke , ikke sagt at det var et fødselsmerke , men kaller det et merke bare:) Det er ikke til å unngå faktisk.

Så , come on, tell me:)

Skrevet

Nei, men du er heller ikke videre smart.

Annonse

Skrevet

Det var ikke tilfeldigvis en blå dildo inne i bildet, da?

Du er ikke en dårlig person, men jeg ville holdt tett om det, for å si det sånn. Ville tatt det med meg i graven.

Skrevet

skriver ikke hele navnet hans.... hehe, VELDIG vanskelig å gjette hvem du mener..du er ikke kresen akkuart, på kanten til løs vil jeg kalle det...;o) sorry.

Skrevet

Kjenner ei som har hatt det også, og hun skrøt av det. Ville ikke skrytt av det, hadde det vært meg. For å si det sånn.

URK.

Skrevet

Han skriver kanskje bok, hvor han offentliggjør alle navnene på sine noenogtusen "erobringer" snart.

;) det hadde vært litt....hva skal man si...pinlig

Skrevet

arret etter blindtarmoperasjonen

Skrevet

Synes det virker som du har en real dose selvironi, og det er jeg en stor fan av!

Skrevet

Du har enten usedvanlig dårlig smak når det gjelder menn, eller du er en kvinne som tidligere har tatt seg betalt.

Skrevet

jeg leste i se og hør når jeg var hos frisøren her om dagen, da var det reportasje om han og hans nye kjæreste. det stod det at han har holdt henne hemmelig i 2 år, jeg er sikker på at det er samme damen som holdt på med den blå dildoen.det bildet har for alltid brent seg inn i minnet mitt. sukk.

Skrevet

Haha ja da trur eg og. UFF får ikkje bilde ut av høve mitt eg heller -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...