Gå til innhold

Hva kan dette være?(Rosa slim/fostervann??) Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en veldig urolig natt med murring i mage og rygg. Og når jeg reiser meg opp kommer det en rosa væske. Er ikke vann, men er ikke seigt sånn som jeg trodde slimproppen skulle være heller. Hva kan dette være? Ble litt bekymret nå. please svar :)

Skrevet

Du skriver ikke i hvilken uke du er i?

Ta kontakt med føden, de vil hjelpe deg.

Lykke til :)

Skrevet

oi det glemte jeg. er 39+3. er litt redd for å ringe dit og mase unødig.

Skrevet

Da kan det høres ut som om det er noe på gang hos deg :)

Spennende da :) :)

Ikke vær redd for å ringe føden!!

Den minste bekymring da ringer vi!! Vi maser aldri, selv om det kanksje kan føles slik av og til.

Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, det er nå min mening.

Skrevet

Ja det er kanskje det. Huff. skummelt dette. er så redd for å møte på en som ikke tar meg på alvor. Ringer man liksom den barselavd man er tildelt da? aldri gjort dette før jeg.

Skrevet

Ja, du ringer den fødeavdelingen du har fått plass ved. Lykke til :-)

Skrevet

Takk. ingen som har opplevd dette og vet hva det er da?

Skrevet

Takk. ingen som har opplevd dette og vet hva det er da?

Skrevet

Jeg begynte å blø bittelitt den dagen jeg fødte. Kjente murringer da jeg sto opp, og et par timer senere oppdaget jeg litt blodfarget/rosa slim, da jeg var på do. Vet ikke om det er det samme som du har? Jeg ringte føden etterhvert for murringene ble mer og mer regelmessige. Det med blodet var visst en naturlig del av at fødselen var i gang:-) (tror det var på grunn av at livmormunnen åpnet seg eller noe sånt). Jeg fødte samme kveld.

Ring føden og spør! Du får sikkert komme inn for en sjekk hvis du er bekymret!

Skrevet

uansett skal du ringe når du finner blod. Det er nok ikke noe farlig vil jeg tro! men et tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet, men for å være litt "streng" så SKAL du ringe føden nå da :) lykke til!

Skrevet

Kan vel også være slimproppen som går litt etter litt.... Eller at det er litt blod som blander seg med "slim" fordi det skjer ting. Jeg var hos jordmor sist onsdag, og ble tøyd litt, hun fikk da litt blod på hansken og etter dte kom det litt rosa da jeg var på do. Lyserosa og ikke veldig mye.... Noe skjer hos deg i hvertfall :-)

Skrevet

Takk for svar. skal manne meg opp til å ringe. litt tlfskrekk og redd for å være dum førstegangs. :)

Skrevet

Det kan jo rett og slett være vannavgang som blandes med litt blod slik at det blir rosa? Og hvis du har vannavgang er det greit å varsle føden, for da vil de følge deg opp for å passe på at du ikke får infeksjon hvis det drøyer før riene starter.

Skrevet

høres ut som rosa utflod som veldig ofte kommer tett i tett med den dagen du føder.

Skrevet

det er nok tegnings blødning.

HAr tilbragt et døgn nesten på føden nå, og de sa at det kom litt blod/ blodig slim rett før fødselen under mmodningen av mormunnen.

Her stoppa alt opp igjen, men har 2 cm åpning og moden mormunn, så de sa at noe skjer nok innen 14 dager.

Ring føden og hør hva de mener du skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...