kleika Skrevet 18. februar 2009 #1 Del Skrevet 18. februar 2009 hei etter 3 spontanaborter en ma og 2 sa ga jeg op orkede ikke mere det var bare for tøft,så ble jeg gravid ved et uhell jeg gråt og gråt for hvad var vitsen,men med hjelp av crinone og være sengeliggende i hele svangerskapet lykkedes jeg endelig,det var ikke lett,ingen sex altid ligge,den konstante angst og alle turene til sykehuset når noe var galt,men jeg klarede det og jeg ville ha gjort det hele flere gange til for det miraklet jeg tilsist fikk. Jeg har været der jeg ved hvor grusomt det er, specielt angsten ingen andre kan forestille seg hvordan det er å være angst 24 timer idøgnet i 9 mdr eller mere hvis ikke de selv har prøvet det,jeg glemmer det aldri og denne siden var min største hjelp i den tiden, tror jeg var blitt sinnsyk uten andre å dele det med. Det hadde sin pris bla ble jeg gråhåret i svangeskapet(var bare 27 år) men det er jo derfor der finnes hårfarge :-) så takk til der alle her inne og aldri gi opp det er virkelig det hele verd,det lover jeg mine unger er sunde og raske og fuldstendig fantastiske er bare så glad for jeg ble gravid ved det uhellet, etter å ha gitt opp så bli ved jeg kan ikke si det mange nokk gange hjelp hverandre herinne og bruk hverandre,en dag sker dette fantastiske andre tar for gitt osse for deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139663129-ikke-gi-opp/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå