Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Føler det blir litt tomt/trist uten fastelavensriset i år. Noen som har forslag til et alternativ? Går det feks ann å kjøpe falske "pinner"/grener et sted som vi kan pynte? Det er jo tross alt bedre enn ingenting. Savner de fargesprakende fjærene i vinduene mine. Noen som vet hvor vi får kjøpt fjær forresten? Vi har kjøpt ferdiglaget tidligere....
Trollmor m/ trolljente Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 kvister og fjær får du på både hobbybutikker og blomsterbutikker
Himmel og hav Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Grener fra frukttrær er det svært få som reagerer på.
prekæs Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Enkelt og greit. Ikke sett riset i vann. Det gjør aldri jeg fordi riset er penest uten løv. I
Blind Gudinne Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Ikke sett kvistene i vann =) Er oppvkst med en pappa som er allergisk mot ALT! Pollen er kanskje det aller værste- vi snakker omtrent om sykehusinnleggelse i pollensesongen! Uansett, hver fastelaven hadde jeg med ris hjem fra bhg. Disse ble satt i vase uten vann. Pappa var fornøyd og jeg var fornøyd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå