Gå til innhold

Maja, Maia eller Maya??

Anbefalte innlegg

Hva ser best ut på papiret? Uttales jo likt! og er det fint.....eller for vanlig?? Vil helst ikke ha et for søtt og/eller vanlig navn. Vet det er ganske pop i Dk, og såg til min store irritasjon at det ligger på topp i Sv. Noe som betyr en stor økning her også om noen år.... vet dere om mange med dette navnet?? ikke jeg nemlig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662773-maja-maia-eller-maya/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Maja er finest ;-) Mest vanlig skrivemåte, men allikevel best. Kjenner ei jente som heter det, hun er kjempesøt :-) Det begynner å bli populært nå, men det spiller vel ikke så stor rolle. Maia liker jeg ikke, og Maya blir litt utenlandsk. Eller Maia blir litt for søtt, om du skjønner.

Gå for Maja du, nydelig navn <3

Annonse

Har forresten forandret mening. Tenkte i USA osv. heter de jo May, Maya.. Er glad i den mest internasjonale måten, jeg da :D Mai og Maia blir veldig norsk. Maja blir vel kanskje uttalt Madsja ( litt som britisk uttale av major) - Ma-joh. Så har bestemt meg for at Maya er finest :D Men Maja kommer på en ''tett'' 2.plass da :) Maia liker jeg ikke så godt.

Tror nok ikke jeg ville brukt navnet uansett, men hvis jeg skulle, hadde det blitt Maya. Tror jeg da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...