Gå til innhold

mas om sex...grrr

Anbefalte innlegg

vel....må bare spørre jeg nå..for er lettere iritert..eller kanskje enda mer iritert enn det....................

jeg er nå i første trimester...er 11 uker på vei. jeg har sex med mannen min kanskje ca tre ganger i uka i snitt........før jeg ble gravid hadde vi sex hver dag...men nå greier jeg det ikke. har lite sexlyst, men greier ha det noen ganger i uken om jeg ikke er alt for sliten.

men jeg plages veldig av tretthet, småkvalme osv..er veeeldig sliten.

hverdagen min består av en aktiv femåring...jeg studerer fulltid, og har ellers husarbeid osv...dette tar på nå som jeg også har dette svangerskapet som virkelig gjør meg supersliten....

men mannen min maser, og blir litt småfurten når jeg sier at jeg ikke orker...er jeg egoistisk?? får jo dårlig samvittighet, men blir også provosert når det ikke er nok det jeg prøver å gi....vil jo gjerne være god,men energien strekker ikke til :( han skjønner ikke hvor sliten jeg egentlig er..skulle ønske han kunne få en dag av livet mitt...grrr

hvor ofte har dere sex ?? vet det er intimt å spørre om, men begynner å bli frustrert...føler meg udugelig....fint å vite hvordan dere jenter har det på den delen der.......

¨må føye til at jeg har verdens beste mann ellers..så god..tar hensyn osv...men så var det denne sexen da :-S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662730-mas-om-sexgrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da... Min mann har heldigvis skjønt det med at jeg er så superkvalm for tiden, så han maser lite. Vi forsøkte ha sex for ca en uke siden, men måtte bare avbryte. Var nesten så jeg kastet opp på han.

Så her har vi ikke hatt sex på en god stund. Men håper veldig formen blir bedre slik at sengeaktiviteten han gjennopptas:)

Det varierer voldsomt for tida.. Kommer an på dagsformen.. Men generelt har frekvensen gått veldig ned etter at jeg ble gravid. Jeg går stort sett og legger meg minst en time før sambo, og sover lengre osv.. Har i tillegg vært litt kvalm og slikt.. Men her i helga og begynnelsen av denna uke tok det seg skikkelig opp med stigende formkurve, og vi hadde oss vel morra og kveld i to-tre dager, men nå er det litt av igjen.. Regner med det kommer og går litt detta.. Har heldigvis en kjempeflott og og forståelsesfull samboer!

HI, har din kjære fått seg noen pappabøker ennå? Dette hjalp min veldig å forstå hvordan jeg har det, og hvorfor jeg er så trett osv.. Anbefaler "Verdens beste pappa, en hakkespettbok for småbarnsfedre" av Per Asbjørn Risnes jr. Boka er lettlest og humoristisk skrevet, men likevel proppfull med veldig bra info syntes jeg:)

Sexuelt frustrert litt lengre ned her: har du vist din kjære tegningen av hvordan penis overhodet ikke er i nærheten av den lille reka? Vi hadde også samme problemstillign som dere her en stund, men det hjalp for han å se tegninga, i tilleg til at jeg kledde på meg noe pent undertøy;) Prøv det du, det funker nok garantert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...