Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 17. februar 2009 #1 Del Skrevet 17. februar 2009 e 26 år, vente nr 2 i oktober om alt går etter plan den her gangen. Har en sønn på 31/2 år. Har leddgikt som æ har hadd fra da æ va 2 år gammel med svinganes aktivitet. Lure på om det e nåen andre her inne me leddgikt og kordan dokkers form e, medisinering osv..... Kunne vært fint å delt erfaringe..... Noen???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tasj Skrevet 20. februar 2009 #2 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei! Jeg er snart 26år og har Bektherevs, riktignok ikke leddgikt, men er revmatisme iallefall... Tok en graviditetstest i går, og jaggu var ikke den positiv... er vårt første så uten tvil veldig spennende... men går foreløbig rundt i tåkeheim og aner egentlig ikke helt hva som skjer... Har termin i slutten av oktober dersom dette går bra! c",) Har hørt at dem med leddgikt har store sjanser for å få et veldig bra svangerskap, mer usikkert med Bektherevs... men det vet vel du bedre enn meg som har et barn fra før av?? Jeg går på Humira nå, dvs, nå må jeg kutte den ut, håper inderlig jeg slepper å gå tilbake til Brexidol og den slags under svangerskapet... Jeg krysser iallefall fingrene for deg...Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139679088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Del Skrevet 20. februar 2009 Heisann... Jeg er gravid i uke 23, har psoriasis-leddgikt. Var veldig spent på dette med svangerskap og leddgikt før jeg ble gravid, da jeg har ei vennine som var kjempedårlig hele svangerskapet. (leddgikt hun også) Men formen min er kjempebra. Leddene har ikke vært så bra på 10 år, og det er helt fantastisk å stå opp om morgenen uten å ha vondt :-) Gikk på salazopyrin og enbrel før jeg ble gravid, nå går jeg kun på salazopyrin, og d funker bra. HÅPER det fortsetter slik etter at babyen er født også... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139680157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 20. februar 2009 #4 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei. Jeg er 28 år, har nettopp fått konstatert en revmatisk "lidelse" men ingen diagnose utover dette enda. Jeg tar ingen medisiner, men kortisoninjeksjoner har en viss effekt. Vi har en sønn på snart 4 år, og har strevd litt med nr 2, og som dere ser av nicket så gikk dette galt. Venter nå bare på mensen, så setter vi igang prøvingen igjen. Jeg har prøvd å komme i kontakt med andre småbarnsmøde gjennom Revmatikerforbundet, men ingen hell der. Så bra at jeg fant dette forumet da!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139681144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2009 Så fint at vi e flere her inne me samme diagnose så man slepp føle sæ aleina........ Mitt første svangerskap va en drøm. Brukte nesten ingenting smertestillanes. Men da prinsen va ca 8 mnd bynte ting å gå nedover og det blei både Prednisolon,Methotrexate i tablettform og sia i sprøyteform (kasta opp tablettan...) og til slutt Enbrel sammen med ibux. Så va det slutt på enbrel sommern 07 for da ville vi prøve på nytt, blei gravid men mista og da fikk æ beskje om INGEN ibux lenger. (brukte det i 1 sv.skap. uten problem) så no går æ på paralgin forte og paracet i høvelig store dosa... Har vært egentli bra form fram til 1-2 måneda sia, da bynte det komme mer betennelse i ledd og stivhet og trøtthet... Men så blei det påvist positiv grav.test og tenkte litt i sammenheng me det at æ har vært så dårlig. No e æ 5+2 (termin i slutten av okt) og kjenne æ e litt bedre for kvær dag som går, men fortsatt sliten og stiv i leddan mine... ikkje nåkka særlig når man kommer heim fra jobb og sett sæ ned og sovne nesten med en gang... stakkar sønnen min... æ har dårlig samvittighet overfor han, det e sikkert og visst. Heldigvis e pappaen kjæmpeflink å ta sæ av både mæ og han!!! Håpe vi kan holde kontakten og oppdatere kværandre litt på kordan formen e og spiran i magan vårres væks.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139695204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 24. februar 2009 #6 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei Trinepia og dere andre. Hvordan er formen for tiden. Jeg har endel betente ledd og smerter, men humøret er nå ganske bra. En ting som jeg lurer litt på. Får dere trent noe? Hva og hvordan? Jeg har betente ledd under føttene, så vanskelig for å gå, løpe og stå i det hele tatt. Spurte fastlegen min om eventuelt trening hos fysioterapeut, men han er visst ikke helt inne i lover og paragrafer, så her må man finne ut av ting selv. Noen tips eller råd? (svømming er desverre ikke aktuelt) Ellers håper jeg dere har det bra alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139703703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 24. februar 2009 Formen her er ganske laber faktisk... Har endel smerter i ankler, tær, fingre og handledd. Kjenner kroppen min veldig godt nå som årene går og vet at betennelsen som jeg kjenner i feks finger på venstre hånd krever en injeksjon med kortison for å bli bra igjen... Så neste gang jeg skal til revmatologen min regner jeg med det blir noen sprøyter på meg.... I og med at jeg kjenner meg heller slapp og sliten og virker som jeg har blitt vaksinert mot rydding og vasking... hehehe.... noe min samboer kommenterte med en veeeeldig lystig tone... hehe... Har kjøpt meg WII, så leker meg masse med den (WII Fit er dritkule saker altså). Kjempegod trening for meg med svake ankler. Du spurte om trening hos fysioterapeut... Jeg går hver uke til fyisioterapeut for å få knadd opp stiv nakke og rygg. Dette er gratis da jeg har en kronisk sykdom. Etter hva jeg mener og tror har alle med en kronisk sykdom/lidelse rett til gratis fysikalsk behandling (så fremt dette kan hjelpe på diagnosen). Men kanskje du kan sjekke det opp på nav.no eller ring til nav for å høre hvilke rettigheter du har. Det kom og noen nye retningslinjer i fjor eller 07 ang dette med henvisning til behandler. Før måtte man ha det, mens nå trenger man det ikke lenger. Men kan ikke svare helt 100% sikkert på hvordan det er med kronisk syke og henvisning. Huff, dette tror jeg ble litt kronglete... hehe, Håper du får noe vettig ut av det jeg har skrevet og ikke bare gjør deg mer forvirret... forresten... en sosionom kan og være til kjempestor hjelp mht rettigheter og slikt. Min revmatolog hjalp meg med å komme i kontakt med en sosionom og det har hjulpet meg masse. lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139704308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 24. februar 2009 #8 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei igjen. Kortisoninjeksjoner på deg også. Hvor lenge pleier de å holde før du får smerter og må ha nye? På meg fungerer de kjempebra, men nå har jeg bare holdt på med disse i litt over ett år. Jeg har ønsket meg Wii kjempelenge nå. Vi har noe stram økonomi, så det må bli forbeholdt en gave- bursdag elle jul. Hinter og hinter til gubben, men han finner alltid på noe annet (og fornuftlig når sant skal sies) Skal jammen spørre revmatologen til råds neste gang jeg er der. Har en kjempereal fastlege altså, men han er nok ikke den mest kunnskapsrike når det gjelder "folketrygderettighetsloven" som han så fint kaller den. Vel, håper du føler deg i bedre form snart. Takk for tips og råd. Snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139704847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 25. februar 2009 jada, her er det kortison på høgt plan.. .hehe... Er innom fast ca hver 3 mnd og da må jeg som regel ha en eller 3 injeksjoner. WII er virkelig å anbefale... Noe for hele familien, morsomt og god trim! Vi har også arrangert bowle-kvelder ilag med 2 vennepar hvor vi spilte gutta mot jentene... kjempegøy!!!! Så bare si til mannen at dette er tidenes MÅ ha... hehehe.... Sambo er helt hekta og på samboers jobb er de flere som har WII og har hatt konkurranse seg i mellom om å få høyest score på bowlinga og hvem som har mest skills osv.... Man får virkelig vekket konkurranseinstinktet der ja.... !! Vår sønn på 31/2 år er helt vill når vi skal spille, for da vil han være med å styre eller stå på brettet.... spesielt morsomt er det å hoppe på ski, for om hopperen bommer på hoppkanten, ruller hopperen nedover bakken og blir til en diger snøball.... latterkrampe hver gang.... ubetalelig... hehehehe takk for det.... føles som jeg er tygd og spyttet ut igjen for tiden...... hehe snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139709989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 6. mars 2009 #10 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei. Begynner å bli en stund siden sist. Hvordan går det? Har magen det bare bra? Jeg har vært i relativt bra form i den siste tiden, men det ser ut som at kortisonen ikke helt vil virke lenger som den har gjort før. Nå er det sånn at jeg ikke har noen særlig smerter når jeg er i ro, men kun belastningssmerter, så det å i det hele tatt gjøre noe blir litt av et ork. Passer dårlig når den store gutten min blir 4 år om nesten 14 dager. Heldigvis har jeg fått bakt litt, og gaven er i hus. Playmo sjørøverskute. Han er ekstremt opptatt av sjørøvere, og da passer det bra med en slik skute, for da jeg sitte i ro å leke sammen med ham. Gleder meg til det da. Fikk forresten vedtak om ergoterapi her om dagen, så jeg skal nå få litt enkle hjelpemidler, samt en befaring eventuelt noe tilrettelegging. Det kan jo bli litt spennende. Eller så skjer det ikke så mye her i gården.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139759773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gullegget* Skrevet 10. mars 2009 #11 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei. Dumpet innom jeg.... Er 30 og raumatoid artritt siden jeg var 18. Har født 2 barn og er på vei med mitt tredje :0)). Første svangerskapet gikk veldig fint,andre hadde jeg litt mer smerter. Men jeg har fått ett tilbakefall etter svangerskapene. Nå går jeg på 10mg kortison men har fått beskjed av legen att dette ikke er noe farlig for fosteret. Liker det ikke selv men pga annen sykdom må jeg.... leddene mine er veldig fine om dagen så det er deilig. Koselig og komme i kontakt med andre i samme situasjon. Håper vi kan holde kontakten. Min termin er 7 november. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139779150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 10. mars 2009 #12 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei Gullegget. Gratulerer med nr 3 da. Hvor store er de to andre? Vi skal snart prøve på nr 2 (igjen) jeg bare venter på at tanta skal komme - ja også skal jeg vel på røntgen først. Driver med utredning enda, men ting går så sakte at jeg tror jeg fint klarer å sprette ut en til før jeg får ny time hos revmatologen!! Men jeg er i ganske godt humør her om dagen. Jeg driver jo å baker litt til podens bursdag (kan egentlig ikke bake) og prøvde meg på en Snickers-kake. DEN BLE KNALLBRA!!! Jippi. Så nå har mann og barn spist den opp, så nå må jeg visst lage en ny. Litt ergelig egentlig, for den skulle jo vare til bursdagen, men så er jeg jo veldig smigret og da....Det er ikke så mye som skal til for å glede dette hjertet som dere skjønner. Skravlesjuk for tiden...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139784174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gullegget* Skrevet 11. mars 2009 #13 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei igjen :0)) Har ei jente på sju og en gutt på to. Er litt spent på overgangen fra to til tre. Regner med att jeg får en tidligere ultralyd så nå er jeg litt spent på når jeg får den!! Syns det er lenge og vente til uke 18!! Har du fått noen diagnose eller er det det du er til utredning for? Hvor gammel er barnet ditt da? Hørtes god ut den snickers kaka,farlig mye godt...:0)) Lykke til med baking og bursdag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139784745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 11. mars 2009 Hweisann jenter! Ja... i morgen skal jeg ringe for henvisning til tidlig ul... gleder meg så vannvittig, men har begynt å få mer bekymringer i det siste.... ikke for det, jeg har mer enn nok symptomer på graviditet, men de der tankene kan man liksom ikke gjøre så mye med.... hehehe... så i neste uke regner jeg med å få komme på ul... formen er sånn der... bekkenet er begynt å fuske, om morgenen er formen pyton... svimmel, kvalm, føler meg helt.. hmm... vanskelig å finne rett ord... kraftløs i kroppen kanskje... helt syk følelse... kan ikke forklares, må liksom oppleves... hehehe... any way... skal til reumatolog den 19. mars og har ordna meg feriedag den 20 så jeg slipper bruke sykemelding. kan ikke bruke egenmelding da jeg nettopp har vært sykemeldt pga skade i kneet på jobb... Må bare si det- jeg gleder meg så til å komme til reumatologen min. Krever å få den samme HVER gang, venter omså 3-4 uker ekstra om jeg må. For ingen av de andre legene jeg har vært hos er like dyktige som han... Heller ikke like hyggelige... Han ene legen jeg var hos satt og smattet, trampet i gulvet, småsang og plystret for seg selv... spurte tilogmed om jeg ikke hadde lyst å se en disney tegnefilm... det hadde vell vært beroligende... eller noe flott klassisk musikk, kanskje???? jeg holdt på å le meg i hjel da jeg kom ut derfra... og angra litt på at jeg hadde latt han få sette ei kortisonspryøyte på meg.. hahaha.... Ellers har jeg såå lyst på søtt... i dag har jeg faktsisk vært veldig flink, laga meg appelsin, eple og kiwi pent dandert i ei skål som jeg har gomlet på i kveld... ikke sjokolade!! stolt av meg selv jeg!! Men såg nettopp en reklame for kinder sjokolade... og wow.... fikk bare sååå lyst på... hehehe.... også har jeg i dag funnet ut at leverpostei... det skal jeg ikke smøre på maten til guttongen eller de barnai barnehagen som vi ha det på mer...!!! har hatt store problemer fra før av mht lukta og alt det der med leverposteien, men i dag... ja, fy f.... det.... nei... grøss..... æsj... ikke bra.... skrev melding til sambo og fortalte at jeg måtte springe fra matbordet til ungene i bhg... fikk bare melding tilbake: jeg tror pinadø du er gravid jeg! hehe ellers gleder jeg meg til helga... skal til svigers, bra vær håper vi på, så da kan man ta seg en tur med snøscootern. får sjekka om bekkenet tåler det, så man vet om påska blir kjedelig hjemme eller på fjellet i full fart... hehehehe.. også skal vi i 30 års dag lørdag kveld, det blir gøy, for da kan vi fortelle våre gode venner at vi skal ha en babis....!!! gleeeeder meg....... eehmm..... har visst litt munndiaré jeg... eller fingerdiaré om man kan si det på den måten... hihihihih Og vet dere hva.... var på behandling hos fysioterapeuten min, er der 1 gang i uka... hun utbrøt i går: åååååååh, SE den magen du allereia har fådd!!!! jaada, det var morsomt det... 8 uker på vei og ser ut som uke 18-20.... nice.... Står til med dere andre nå da???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139790128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 11. mars 2009 #15 Del Skrevet 11. mars 2009 Hellu dere. Fryktelig skravlesjuk jeg også. Jeg har fått konstantert veskeansamlinger i noen ledd og så tror jeg det ble brukt et uttrykk som heter artritt? Kjenner ikke terminologien enda, men jeg er nå under utredning foreløbig...... Ja her lader vi fortsatt opp til 4-årsdag, men i dag har jeg ikke orket å gjøre noen ting. Dvs jeg legger puslespill, det er sånn passe rolig aktivitet for meg. 2000 brikker. Tidligere denne uken har jeg vært å bestillt ramme, så det skal opp på veggen etterhvert. Sukk. Skulle ønske jeg også var gravid. Jeg hadde egentlig termin 20 aug, så jeg skulle slått følge med dere jenter, men jeg får prøve å komme etter så fort jeg kan. Venter bare på tanta nå, så blir det kos og moro!!! Har noen av dere erfaring med Revmatikerforbundet (NRF)? Jeg meldte meg inn for litt siden og fikk velkomstpakke i dag. ja ja.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139790278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 12. mars 2009 Sånne veskeansamlinger i leddene er typisk leddgikt. Har det ofte her, i albuer, ankler, fingre, tær og you name it... Da er det alltid like hærlig å komme til reumatologen "min" for ei sprøyte eller 3.. hehehe.. høres ut som jeg er helt avhengig... men er vell det.. Skal nå på torsdag og det blir bra!!! Ringte forresten legen min i dag, hun har henvist meg til KK på UNN (Tromsø), så håper på UL til uka. Og første undersøkelse er 31. mars!! SÅ lenge å vente til!! Kunne fått den 19, men da skal jeg seff til UNN... arhg!!!!! Vent å se, du kommer etter som en rakett!! Neste gang lykkes det!!! har et nabopar som skal i morgen på 1 gangs egguthenting... er så utrolig spennende!!!!! Jeg var med i BURG (Barne-ungdommers revmatikerforening eller noe sånt) for mange år siden. Meldte meg ut da jeg var en 15-16 år gammel. Siden har jeg ikke vært medlem. Men har tenkt tanken i det siste... Er svært så lite behjelpelig fra NAV med feks. grunnstønad og slike ting. Får avslag på avslag enda det var reumatologen min som anbefalte meg å søke for han mente jeg var en god kandidat.... kiss my a...... NAV suger... hvertfall her i Tromsø..... Hva var det i den velkomstpakken forresten???? ble litt nyskjerrig her jeg... hehehe vell.. ellers har jeg og guttungen bakt sjokoladekake.. og han er bare dyktig på baking.. hehehe NYDELIG kake, kunne naboene bekrefte! Helg i morgen, kos dere jenter!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139796329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 13. mars 2009 #17 Del Skrevet 13. mars 2009 I velkomstpakken var det ikke så veldig mye spennende. Div info - veldig detaljert om diagnoser, men siden jeg ikke har noen enda, så leste jeg ikke så mye av det. Leste en del på nettsidene deres i forkant, og dette fikk jeg nå i papirutgaven kan man vel si. Er vel egentlig mest interessert i om det finnes treningstilbud og "likesinnedearrangement", så jeg får se om det dumper noe ned i postkassen snart. Revmatologen har vært inne på leddgikt, men det opptrer ikke synkront. Jeg har betennelse i venstre hæl og stortå, høyre ankel, høyre håndledd og venstre langfinger. "leddgikt i usynk" som legen min sa. NAV ja - det er et kapittel for seg, jeg er ikke på så veldig godfot med dem jeg heller (Trondheim). Men jeg er ram på regler og paragrafer, og får som regel avslag på søknadene mine, men medhold i ankene....Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke skal få grunnstønad. Økte transportutgifter, kanskje har du noen tekniske hjelpemidler som skal driftes, slitasje på klær, økte telefonutgifter (nye regler fra i år) økte strøm- og fyringsutgifter hvis gikta liker det varmt. Det er mange faktorer her som kan sannsynliggjøres (nav-språk) og som garantert kan attesters av en revmatolog. Ja jeg kunne sikkert fortsatt i fjorten evigheter, for når det kommer til NAV, så har jeg mye å snakke om. Send meg gjerne en PM dersom du trenger noen tips.... Håper dere får en fin helg jenter. Jeg skal besøke mine besteforeldre i helgen (90 år gamle begge to) og de synes det er så stas med oldebarnet. Poden gleder seg også. Kos dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139796480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei igjen... I dag trodde jeg alt håp var ute... og er vell kanskje ikke helt overbevist enda... begynte blø på jobb... ikke så mye og gammelt blod... fikk etter mye om og men sjekka på ul på UNN og der ble det konstatert at jeg bar tvillinger, men den ene hadde ikke klart seg og var død. alt så fint ut med den gjenlevende, den var 15 mm lang fra hode til rumpa og hjertet slo fint! men jeg klarer ikke slå meg til ro med dette enda, da jeg så hjertet slå og alt så fint ut da jeg mista i 07... så vi får se natta gjennom og morgendagen. Er blitt forberedt på å kunne blø litt og har litt vondt i en 2 uker fremover.. skal inn på tidlig ul, etter henvisning fra fastlegen som var kommet inn, men ikke vurdert... blir spennende å se... har nå endel murringer og er ufattelig sliten etter en hard og lang dag... Fikk sendt guttungen avgårde med onkelen til besteforeldrene... vi skulle egentlig dra alle sammen, men vi valgte å bli igjen til i morgen for å få slappet av litt... du skal ikke se bort fra en PM fra meg, men ikke i kveld.... er så utslitt nå. har vært på besøk hos ei veldig god venninne hvor jeg har fått snakka ut og diskutert og blitt litt "ferdig" med det som har skjedd, samtidig som jeg har fått noe annet å tenke på..... Nå er det senga for meg, kjenner øynene vil sige igjen... kos dere og ha det fint på besøk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139801686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 17. mars 2009 #19 Del Skrevet 17. mars 2009 Heia. Hvordan går det med deg Trinepia? Har du vært på UL enda? Åh det er så leit når sånt skjer, og tiden går så sakte når man lever i uvisshet - det syns iallefall jeg. Vi får bare krysse fingrene for at det står bra til med den som er igjen der inne. Kom med en oppdatering når du føler for det!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139818393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 18. mars 2009 Heisann... her går det greit. Formen er sånn der..... Kan ikke være sykemeldt før mandag på grunn av noe styr med opptjeningstid etc... så mandag brukte jeg litt avspasering, i går ferie, i dag ferie og fredag ferie.... skal prøve meg på jobb torsdag, da blir det en kort dag som forhåpentligvis er rolig og.... skal til reumapol for kontroll, så drar tidlig fra jobb... er glad jeg har en leder som lot meg ta ferie nå, sånn på sparket... har to ledere, en fagansvarlig og en enhetsleder, og begge var veldig forståelsesfull, særlig enhetsleder da hun jobba tett med meg da jeg mista sist gang.... Er svimmel, uten energi, kjennes egentlig ut som om jeg er tilstede, men samtidig ikke... hehe, kan ikke forklares, bare en syk, syk følelse i kroppen... så lenge jeg kan gjøre ting i mitt tempo, slippe springe rundt som jeg gjør på jobb, men kan slappe av, sette meg ned når jeg trenger det og sånn, så går det greit.... Har ikke vært inne til ny UL, venter bare på innkalling..... Håper den kommer snart... er spent på hvordan det står til med babisen inni der... og har endel spørsmål i forhold til hva som skjer med skilleveggen i livmora feks..... og om hva som har skjedd med kammeret til den som ikke klarte seg..... ellers ser jeg bare på snø, snø, snø og atter snø...... skulle ikke tro det skal være vår snart.... men men.... bare det blir sol til påske så... hehe kos dere jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139823951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 27. mars 2009 #21 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, her er jeg igjen. Litt travelt opptatt - poden har fyllt 4, men nå har de fleste selskapelighetene lagt seg. Formen min svinger noe immari. Den ene dagen kan jeg være ganske så bra, for dagen etter å nesten ikke komme meg ut av sengen. Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull mann, som ordner opp om morgenen - enda så B-menneske han er. Håper jeg får ny time til revmatologen snart, men her i Trondheim er det for tiden nesten 5 ukers ventetid. Er dere i full jobb? Og du Trinepia jobber i barnehage? Hvordan syns du det fungerer med smerter o.l? Jeg jobbet tidligere i et vikariat på et kontor, men arbeidsoppgavene som ble pålagt meg etterhvert innbar litt for mye gåing og ståing, så jeg ble sykmeldt - og dermed gikk vikariatet ut, og det ble ikke fornyet. (ville uansett ikke tilbake dit, så greit nok) Påsken nærmer seg, hva finner dere på? Vi skal på hytta! Vel, egentlig så er det barndomshjemmet mitt, men min mor flyttet ut etter at min far døde (2002), så nå kaller vi det bar hytta. Der er det masse snø, så det blir litt skigåing håper jeg. Jeg er veldig glad i snøen jeg, så lenge det er SNØ og ikke slaps og is som det som regel er her i Trondheim. Jeg elsker å gå på ski, men får dessverre nesten aldri gjort det av forskjellige grunner - men i påsken!!!! Trenger det også etter all kakespisingen. Mannen min har snart bursdag, men etter det så blir det ingen kaker i hus!!! Gullegget - hvor har det blitt av deg? PS er det på tide å lage ny tråd snart, jeg begynner å bli lei av å scrolle... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139879410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gullegget* Skrevet 31. mars 2009 #22 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei her er jeg :0))) Ja formen er egentlig ganske bra,bortsett fra att jeg er utrolig sliten. Satser på at det blir bedre når jeg nærmer meg 12 uker!! Jeg jobber i en bolig med psykiskutv.h men veldig godtfungerende, så trives veldig med det. Har ingen fast jobb så tar på meg ekstra vakter. Egentlig veldig greit for da jobber jeg det jeg orker. Men håper på fast jobb etter hvert. Hva jobber du med da? Vi reiser på en liten påskeferie,på campingen til mamma og pappa. Det skal bli godt og komme bort lit :0))) Ha en go påske alle sammen. :0)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139662701-noen-her-med-revmatisme-leddgikt/#findComment-139896701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå