Gå til innhold

noen fra Bergen her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp=) var det noe spesielt?=P

Skrevet

neida=) hadde bare vært koslig å bli kjent med noen=) er egentlig fra porsgrunn men bod i bergen i snart 4 år.. men kjenner ikke så mange..

hvor i bergen er du fra?

Skrevet

Bor i Åsane jeg, du? Har to snupper, en på 18mnd og en på 5uker=)

Ser foressten at vi skal gifte oss samme år;-)

Skrevet

åja=) jeg bor i bergen vest.. (Alvøen) åja=) lyst på en til snart jeg oxo hehe.. men må nok vente til etter bryllupet.. når i 2010 skal du gifte deg?? jeg har da en jente på 16 mnd..

Skrevet

hei, vi er noen her inne som har laga en facebook venninegruppe fra dib, og der er det et par bergensere, så dersom dere vil være med, send meg en pm (gruppa er lukka så du/dere trenger invitasjon)

:)

Skrevet

åja=) sikkert dumt spørsmål men hva er pm?? hehe... er ikke så mye her inne så kan ikke di forkortelsene.. men sendte deg post hihi.. sikkert det samme det da..

Skrevet

Jeg bor i Bergen ( Melkeplassen) men er fra Rogaland. Kjenner heller ikke så mange med barn her..

Har en gutt på 18 mnd og 32 uker på veg med nr 2 :)

Skrevet

åå=) ikke så langt fra der jeg bor det da=)

gammle er dere da??

Skrevet

Hei! Vi bor også i Bergen Vest. Ikke så langt fra Alvøen. Har to jenter på 20 mndr.

Skrevet

=) så kjekt å se at det er noen fra nær området da=)

Skrevet

Har en gutt på 22 mnd og bor i Åsane (nyborg). Flere i nærheten? Har ikke bodd her så lenge og det er ikke så mange små i nabolaget, så hadde vært kjekt å henge med andre på lekeplassen :)

Skrevet

Hei Loppa_skal gifte seg i 2010=)

Jeg er 23 (blir 24) og mannen min er 25 (blir 26). :)

Skrevet

Mammatilgutt07venterjente:)

oki=)

jeg er selv 24 (blir 25) og sambo er 24 (blir 25) hehe..

er du her fra bergen du?

Skrevet

minus lillesøster og lillebror

Hei=)

Bor " rett bak haugen".... Har en jente på 18mnd, og en på 5uker.

Ikke så mange små rundt her heller! Hadde jo vært gøy å møte noen og ta en tur ut å leke!=)

Skrevet

har noen av dere ungene i barnehage?? min har gått i barnehagen i litt over 2 uker no=)

er veldig tomt her hjemme om dagen uten henne..

Skrevet

jeg er fra bergen/sotra :) har en gutt på snart 19 mnder:) Han går i bhg 3 dager i uken, Hadde vært kjekt å bli kjent med noen :)

Skrevet

Jeg er fra Rogaland, men flyttet til Bergen for 4,5 år siden. Jeg jobber som ped.leder i en barnehage så min sønn går i barnehage. Har gått siden han var 12 mnd ( dagmamma 2 mnd før det). Jeg er for tiden sykmeldt pga bekkenet.. blir trolig sykmeldt hele svangerskapet ( har 2 mnd igjen). Så jeg går nå her å suller.. vet ikke hva jeg skal finne på :)

Skrevet

hadde jo vært morro å kunne få til et treff da.. noen fler som er med på det??

tatt det på en lørdag siden noen har unger i barnehagen..

Skrevet

Det kan vi godt :) Kan egentlig når som helst lørdag, kan og i kvardagene..

Skrevet

Kan vær dag jeg oxo hehe.. men datteren min er jo i barnehagen.. så om det blir i en uke dag har jeg ikke med hu da..

Skrevet

Kan hu ikke ha fri en dag da? :) Jeg har sønn min hjemme av og til.. jeg går jo hjemme likevel.. har jeg en god dag ( bekkenet) så blir han hjemme med meg:)

Skrevet

Ja jeg kan jo ha hu hjemme en dag.. hehe.. det går jo...

Skrevet

Coc-a-ror-i-non-a

Ja gjerne:) Jeg kommer til å ha fri en dag pr uke en periode nå, og da kan jeg ha han hjemme litt. Så bare gi en lyd når dere vil. Vi bor like ved ikea varelageret,men går hvor det måtte være. Kan ikke dette med pm.. men vi kan jo kanskje snakkes der..

Skrevet

jeg og bor i åsane ;) har en jente som blir 2 år i april...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...