Bregnia Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 På 1 icsi forsøk gikk jeg på 125 Puregon. Fikk ut 18 egg. 10 befruktet,men 6 var gode nok. Satte inn ett og fem på frys.. Nå på 2 icsi forsøk så har de satt meg opp på 100 puregon. Jeg ble litt bekymret for at det kanskje var litt lite? Tror dere at je kommer til å få veldig mye mindre egg da eller?
Regndråpe Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har min første ivf innsetning i morgen. Begynte på 200 puregon og fikk ut 6 egg hvorav 2 er befruktet. Jeg vet ikke hva som er vanlig, men 18 egg er jo veldig mye, det er sikkert derfor du har fått lavere dose denne gangen. Kanskje legen er redd du skal bli overstimmulert.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Det kan nok være at de vil du skal produsere litt mindre egg. Færre egg gir bedre kvalitet på eggene. Jeg gikk på 125 ie puregon og fikk ut 7 egg. 2 av disse var ikke modne, 3 ble befruktet, men bare 2 kunne brukes. Satte tilbake begge to og er i dag 27 uker på vei med en liten jente. 18 egg er ganske mye. Det er kvaliteten som teller på disse forsøkene og ikke kvantiteten. Stol på at legen vet hva han gjør. Lykke til:-)))
Bregnia Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 Tusen takk for svar! Gratulerer til deg Pysekatten!! Heldiggris:) Håper jeg kommer så langt en dag jeg og... Vært gravid en gang før naturlig men mistet...Er i Porsgrunn jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå