Gå til innhold

noen her som ammer enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gir pupp om morgenen ennå, mini er 26mnd

Skrevet

Nei, fytterakkern! Ekkelt når ungene begynner å bli så store!!

Skrevet

Hvorfor plager det deg? Du ser det jo ikke engang.

Skrevet

å nei kan ikke tenke meg å amme så stor barn med mange tenner i munnen . . jeg har sluttet å amme da sønnen min var 2 år. synes det er nok altså.

Skrevet

jeg ammer lillebror da..;) men ikke hun på over 2....

jeg syns det er teit å si at det er ekkelt..for det er vel ikke ekkelt å amme? men jeg syns det er veldig unødvendig å amme så store barn offentlig. som da jeg var på stranden i sommer og en gutt på 2.5 år fble ammet ikke mindre enn 3 ganger..... da syns jeg det er gale...

om man ammer så store barn syns jeg det bør foregå hjemme.... at det er en kosestund for barnet.,

akkurat som 2 åringen min får tåteflaske som kos på kvelden. lar ikke henne få den andre steder....

Skrevet

er midt i en avvenning her..lillegutt er 26mnd.

Skrevet

Jeg vet om ei som ammet jenta si til hun var en mnd over 3 år..

Og jeg rynket ikke på øynebrynene mine en gang , jeg som aldri har ammet....

Hvorfor er det ekkelt, er naturlig og IKKE seksuelt ladet...

• 2 uker senere...
Skrevet

Enig med deg!

Jeg har ammet alle mine i ca 3 år, ikke slik ut med puppen forran alle, men morgen og kveld.

Alle har godt immunforsvar og er meget tillitsfulle... Kan hende det henger sammen...hva vet jeg? :)

Skrevet

Sluttet å amme når han var 20-22 mndr. Mest fordi jeg var gravid. Det var perfekt å slutte da for han er ikke sjalu på lillesøster, men kunne ha fortsatt om jeg hadde villet og puppene ikke hadde trengt pause.

Husker jeg stusset over at lillebroren til venninnen men diet når han var 3-4 år, men da var jo jeg 8 så har litt annen forståelse av det hele nå

Skrevet

Anngående imunforsvar, selv om jeg ikke ammet, så har tulla mi veldig godt imunforsvar. Hun drar med seg hjem div sykdommer fra barnehagen. Men det er ikke hun som blir syk ,der er pappaen he he

Tror nok hun har arvet mitt imunforsvar ;)

Skrevet

Min ble ammet i 3 måneder og har også veldig godt imunforsvar og er tillitsfull og et lykkelig barn. Tror ikke det har så mye med ammingen å gjøre.

Jeg synes det er sært at barn over 2 år blir ammet. Jeg synes faktisk det er litt sært at barn over året blir ammet også. Jeg skjønner det i fattige land i afrika og sånn hvor morsmelk kan være den eneste kilden til næring, og at det da er viktig å opprettholde melken. Men i vår verden, så tror jeg ikke det har noen helsegevinst på så store barn. I min barselgruppe var vi 15 barn og de to som ble ammet kortest er de som aldri har vært syke. De tre barna som ble ammet til var halvannet har jo aldri vært noe annet enn syke og sliter med allergier og diverse. Tror rett og slett det bare er gener jeg som avgjør immunforsvaret når barnet begynner å bli så gammelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...