><><><liten jente><><>< Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 hysterisk hvis pappaen skal gi hun flaske eller legge hun for kvelden... eg e hun grinete eller trøtt e det ingen som kan trøste mere enn mamma.. hun e 3,5 mnd og det e litt frusterende at pappa ikke får lov å gjøre noe..
MarihønaMedHvitveis Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Uff, tror jeg har skrevet omtrent samme innlegget før! Hun er nå blitt 4,5 og jeg kan trøste med at hun er blitt litt bedre enn siden hun var 3,5! Eneste vi har gjort er at pappaen har henne nesten hele ettermiddagen og kvelden når hun er våken og opplagt og i godt humør. han har også stelt henne hver kveld og skiftet alle bleier etter arbeidstid, slik at de har fått et tettere bånd. Jenta vår nekter flaske uansett hvem fra, men hun spiser ihvertfall grøt og drikker vann av tutekopp med pappaen. Han kan også for det meste trøste og roe henne ned, så lenge hun ikke har vondt noe sted eller er helt hysterisk av andre årsaker, da trengs mamma! Så du ser det er håp:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå