Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Ser etter VARME og gode vintersko. Egentlig tenkte jeg på sorel, men de er jo utsolgt overalt. En på sporten anbefalte ugg. Hva er deres erfaring?
partyoffive Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Synes Uggs er vanvittig stygge egentlig. Upraktiske også. De er jo semsket og blir våte. Kan sikkert impreneres, men allikevel. Sorel hadde jeg gått for ja. Finnes de ingen steder? Hverken sport eller skobutikk? Uggs begynnte jo opprinnelig i California for mange år siden. Baywatch osv. var jo de forste som lanserte Uggs. Da var det liksom sexy damer i beachwear og Uggs. Selv bodde jeg i FL fram til 2007, og der var de også vanvittig populære noen år tilbake. også med sommerklær til. Litt festlig egenltig at de har blitt så pop. her forst nå, og som vinterstovel. Den er sikkert varm da!
Denice Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Ugg eller EMU er nok gode sko men ikke særlig holdbare på vått føre.. våt snø etc.... de er nok best når det er noen kuldegrader. Ellers bør du passe på at de ikke blir for store. Kjøpte den str dattern min bruker med de ble for store så fort skinnet inne ble litt tråkket ned. Lykke til.
Gjest Siklerotte Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Nå var vel uggs populært i Norge for 4-5 år siden også - det er dessverre bare noe som har vedvart. Synes skoene er vanvittig stygge og hadde ikke gått for slike, nei.
Salat Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg elsker mine uggs, har hatt i 5 år. De er kjempevarme og perfekte sko når det er minusgrader. Når det er slaps blir de klissvåte for de suger jo vann. Men man blir fremdeles ikke kald da. =)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2009 Nei jeg har lett etter sorel overalt! Er disse jeg vil ha:http://www.sorel.com/Product.aspx?top=2&cat=220∏=102 Må vente til høsten igjen eller reise inn og forsøke å finne de i Oslo fikk jeg beskjed om. 20 mil t/r. Og jeg fryser. Var ute noen timer i helga i 14 minus og hadde ikke følelse i tærne til slutt. Hadde ecco goretex med ulvangsokk oppi +slike varmeelementer en putter oppi som ikke funket i det hele tatt...
partyoffive Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 De var utrolig stilige!!! Hvor har du kikket? Tror jeg så noe veldig likt, hvis det ikke var de på XXL i sort sist helg. Kan det stemme?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har kikket på sporten og skobutikkene rundt her jeg bor og på nettet, men de har ikke den fargen jeg vil ha (den lyseste) og det er bare små og store str igjen. På xxl på nett har de kun bruk og ikke min str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå