Da HarViTreUnger Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Kommer dere på navn som slutter på -le som f. eks Ole, Tale. Gutte- og jentenavn tas i mot med takk
Feb09 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Vetle Erle Helle kom ikke på noen flere akkurat nå..
Mams-te-to Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Adele Kamille Danielle Edle Elle Erle Gabrielle Helle Marielle Michelle Mille Nicole Nille Tale/Thale Gutt Asle Atle Gisle Gitle Jarle Kalle Kyle Olle Palle Pelle Sturle Ståle Vetle
Da HarViTreUnger Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 Takk For jente likte jeg Erle og Mille. For gutt så er jeg ikke helt sikker. 5 dager igjen, så får vi forhåpentligvis vite hva det er. Blir lettere da (?)
Staark Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes jentenavnet Perle er nydelig. Hadde det ikke vært for at jeg kjenner en liten Perle så hadde jeg selv brukt det på mitt barn.
MirandaC Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Isabelle! Ville skrevet Isabel jeg da, men hvis den -le endelsen skal på, går vel det også Isabella er også pent, det ble -la endelse da. Hva med Tille eller Tilla? Tilde/Tilda?
MirandaC Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Nathalie og Nathalia er jo ''ganske likt'' da ;p Hvorfor akkurat -le endelse? ,S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå