Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, kan jo egentlig ikke skrive dette inlegget uten og røpe at jeg er blitt gravid.. klarer ikke holde det hemmlig lenger;)

Navn som er tatt av nær familie og som er utelukket er:

Tiril, Klara, Susanne, Henriette, Louise, Jenny, Lisa, Wilma, Natalie og Vilde.

Blant gutter, Lucas, William, Sander, Markus, Magnus, Kasper, Emil og Christian.

Ellers kan vi velge hva som helst;p Sofie forblir min evige favoritt, Sofie Adele er et navn jeg simpelthent elsker..

Har en bitteliten navneliste som ikke er så mye og skryte av...:

*Joahanne

*Hannah

*Emilie

*Julie

*Anna

*Nicoline

*Elisabeth

*Oline

*Victoria

Blant gutter har jeg ingen egentlig. Er ingen jeg liksom faller helt for, selom Isak er en god favoritt...

Magefølelsen min sier gutt, og vi har begge lyst til og ha både jentenavn og guttenavn klart, før vi får vite kjønn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139660904-navnehjelp-%C3%B8nskes-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med graviditet!

Helt enig i at Sofie er et nydelig navn, som dessverre ikke er aktuelt for meg (tatt av bestevenninne).

Av jentenavnene dine liker jeg de fleste dine, bortsett fra Victoria (pompøst) og Nicoline. Favorittene er Johanne, Anna, Elisabeth og kanskje også Oline. Hannah, Emilie og Julie er pene navn, men dessverre litt oppbrukt for meg. Men dersom du ikke selv kjenner x-antall barn med disse navnene er de jo absolutt fine.

Jeg liker staute guttenavn, kan jo foreslå Håkon, Henrik, Sondre, Sindre, Magnus, Lars, Håvard, det var noen jeg kom på i farta. Ellers synes jeg Jonas, Andreas, Jakob og lignende navn er fine, men de er jo mye brukt, dersom det er viktig for deg. Isak synes jeg er greit nok, men ikke mer enn det.

Lykke til!

Annonse

Gratulerer, trodde ikke du kunne få barn.

Sofie, Hannah og Anna liker jeg best av jentenavna. Holder en knapp på Hannah.

Hva med:

Julie

Selma

Milla

Leah

Kaja

Otilia

Cecilia

Helena

Sunniva

Ella

Isak er nydelig, ellers liker jeg:

Teo

Jakob

William

Benjamin

Tobias

Jesper

Jonatan

Johannes

Mateo

Teodor

Nikolai

Noah

Viktor

Gratulerer! Regner med at det ikke er kødd denne gangen, det ville blitt for dumt ;p

Hannah, Julie og Nicoline er mine favoritter blant de du har satt opp. Ellers er Leah, Olivia, Adriana, Maja, MELINA, Ella, Savannah, Helena fine navn.

Sofie er også veldig pent, men tror jeg ville hatt Sofia. Blir litt mer uvanlig. Kjenner ei Sofie Johanne, synes det passer bra ;-) Adele liker jeg ikke.

Av guttenavn liker jeg Maximillian, Nicholas, Nikolai, Nathaniel, Kasper, Jesper, Jonathan, Noah, Tobias, Sander, Simon, Michael, Filip/Philip.

Lykke til! ;-)

Gi deg bringebær måne!

Ser du ikke at det er respektløst av deg å være her inne? Vi andre pørver nemlig virkelig å finne navn til barna våre.

Vi vet jo nå at du er en 18 åring som lyver og dikter opp historier om aborter, tvilling-galskap, trillinggalskap, evig sterilitet, stor villa med perfekt ekemann, ulykkelig alene og mentalt ustabil etter å ha mistet barn i krybbedød.. og det ene med det andre med det tredje med det fjerde.

Kjenner at jeg er litt for gammel til å orke at du er her inne. For meg har det å lete etter navn vært alvor.

En stund bød det meg mot å lese inne på navnedebatten, fordi ditt nick (i stadig nye utgaver) hele tiden dukket opp. Har heldigvis funnet navn til sønnen vår nå, så jeg trenger ikke lese her inne så mye lenger. Håper du vil finne deg en annen hobby, som ikke er så respektløs. Skam deg.

Nei er ikke kødd denne gangen. Jeg diktet opp den historiem fordi jeg var sur på folk her inne, og jeg har sagt at jeg skammer meg over det. Så kan du ikke bare la meg være i fred??!

Jeg trodde heller ikke det intil nå. Det er rett og slett utrolig.

Jeg tror det blir Sofie om det er jente;) Jacob er kjempefint, må bare overtale mannen:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...