Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle som sliter litt med å bli gravid eller prøver å bli gravid.

Jeg er en fast kunde av Forever Living Aloe Vera og helsekost produkter.

Forever Living er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe Vera. Hovedingrediensen i våre produkter er 100 % stabilisert Aloe Vera Gel.

Vil bare gi alle et tips om at Aloe Vera og bidronninggele kan stabilisere hormonene og immunforsvaret, noe som gjør at man antagelig kan bli gravid raskere.

Flere jeg kjenner og har hørt om har brukt bidronninggele-tabletter sammen med Aloe Vera drikken. Disse har prøvd i lengre tid å bli gravide, og etter de har begynt med våre produkter har det ikke tatt lang tid før de plutselig sitter der med en spire i magen

Uavhengig av dette anbefales det å drikke Aloe Vera for å få et godt immunforsvar og en stabil fordøyelse.

Bidronninggelé er et stoff med høyt proteininnhold, som biene produserer under spaltingen av pollen. Tabletten absorberes lett av kroppen. Uten konserveringsmidler og kunstige fargestoffer og aromaer. Det er kjent at bidronninggele kan hjelpe med fruktbarheten.

Flere millioner mennesker i over 100 land har brukt produktene våre, og vil fortsette å gjøre det hver eneste dag som en del av en sunn og god livsstil. For i dag vet vi at en sunn livsstil ikke bare påvirker hvordan vi har det i dag, men også hvordan vi vil ha det i morgen. Med vår Aloe Vera Gel holder du magen i form. Og med vår tilfredshetsgaranti risikerer du som vil prøve geleen vår, ikke annet enn å føle deg vel – hver dag.

Se Forever Livings hjemmeside http://www.foreverliving.se/no/hjem.

For mer info om produktene eller om bestilling, send meg en pm.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du!

dette høres interessant ut! men det jeg lurer på, har det noe effekt på EL? min syklus er uregelmessig, kan de produktene dine hjelpe tror du?? vet ikke hvordan jeg sendet pm..

takk for svar..

Skrevet

Jeg hadde veldig uregelmessige sykluser og til tider ingen el. Etter å ha drukket Aloe Vera og spist bidronninggele-tabletter daglig, fikk jeg normale syklyser etter 3 måneder. Det har også blitt påvist el de gangene jeg tok blodprøver. Er ganske fornøyd med det. Kan også anbefale akupunktur. Har prøvd det de siste 2 måneder. Det hjelper på menssmerter. For å sende meg pm må du klikke på nikket mitt også send personlig melding. Hvis det ikke går så si ifra. Du kan jo skrive email adr din her hvis du vil så tar jeg kontakt. Jeg kan veldig mye om pcos og helsekost. Hvor lenge har du hatt problemer med uregelmessige sykluser?

KLem

Skrevet

Hei

Det finnes et utall av produkter og tjenester der ute som skal hjelpe oss å bli gravide. En del av dem kan kanskje ha effekt, for eksempel er det jo vist at akupunktur kan hjelpe noen.

Så jeg er litt skeptisk til effekten av disse produktene når du ikke skriver noe som helst om hvordan de fungere, hvilke hormoner de påvirker og på hvilken måte, nøyaktig hvilke fysiske årsaker til barnløshet de kan avhjelpe og på hvilken måte de virker inn på immunforsvaret.

Men som alle andre her inne så er jeg jo villig til å forsøke hva som helst for å bli gravid og bære frem et barn - har du noe mer kunnskap om hvordan disse stoffene og produktene fungerer for hormoner og immunapparat?

Skrevet

Et kjapt google søk viste at det finnes ens tudie som viser til at aloe vera kan hjelpe mot insulin resistens, noe jenter med pcos ofte er plaget av.

men en studie er ikke nok og husk, det er lett å prøve alt, nettoppd et vil jo de som selger produktene.. de vil tjene penger og om det så er å utnytte folk, so be it.

Hvis dette er så effektivt, må det jo være nok av vitenskapelige studier som beviser dette, hvis det ikke er det, vær skeptisk!

Skrevet

Hei.

Jeg er helt enig med dere. Det finnes så mye produkter der ute som skal hjelpe oss. Jeg er en av de uheldige som har slitt med ufrivillig barnløshet i flere. Har prøvd så å si alt for å få normale sykluser etc.(jeg har pcos). Siden jeg fikk vite at jeg har pcos for 5 år siden har jeg tilegnet meg mye kunnskap om denne tilstanden (vet at du lindynatt også kan mye det). Noen ganger føler jeg at jeg vet mer enn legene:-).

Jeg fikk tips om Aloe Vera og bidronninggele av en venninne for en stund siden. Da jeg hadde tatt dette daglig i 3 måneder, ble syklusene mine mer regelmessige. Har nå hatt regelmessige sykluser på 28-30 dager i 4 måneder. Men har ikke lenger et stort ønske om å bli gravid. Jeg lover ingen at de blir gravide av dette, men jeg tror det kan hjelpe. Nå har jeg blitt fast kunde av Forever living sine produkter. Da kan jeg også bestille varene direkte fra forhandler. Meningen med dette innlegget var ikke å tjene penger (det går ann å bestille produktene på andre måter). Det jeg ville var bare å gi råd til å hjelpe andre.

Aloe Vera og bidronninggele er kosttilskudd/ helsekost og ikke direkte medisiner. Jeg har stor tro på helsekost produkter og har også jobbet innenfor dette.

Skal prøve å forkalre litt om hvorfor disse produktene kan hjelpe.

Aloe Vera

Aloe Vera er en blanding med antibiotiske, og koagulerende virkestoffer, har smertehemmende virkning og en vekststimulator som fungerer slik at den fremskynder helingen av skadet hud. Den er også brukt for å bedre fordøyelsen, hjelper mot magesår og dårlig avføring.

Aloe Vera inneholder over 200 virkestoffer hvorav 75 viktige næringsstoffer. Blant bestanddelene i Aloe Vera-planten er det ulike typer antrakioner. Disse beskytter blant annet tarmslimhinnene og andre slimhinner.

Antrakinoner med gunstig effekt er:

Aloin: Virker rensende og avførende.

Isobarbaloin: Virker smertestillende, hemmer bakterievekst.

Kanelsyre: Virker bakteriedrepende og soppdrepende.

Eteroler: Virker beroligende.

Aloe ulcin: Hindrer overproduksjon av syre.

Resistanol: Øker kroppens motstandskraft.

Aloe Vera-gel (drikke) i kombinasjon med riktige fysiske øvelser kan også gi vektreduksjon. Fordi Aloe Vera stabiliserer blodsukkertet vil sukkersuget avta. Studier blant diabetikere viser en halvering av blodsukkernivået ved daglig inntak Aloe Vera-gel som kosttilskudd. Blodsukker-nivået virker også inn på det hormonelle i kroppen, og ved et stabilt blodsukker kan også hormonnivåene stabiliseres. Pcos-jenter kan være insulinresistente og kan dermed få en god virkning av dette.

Bidronninggele

Dette er et ernæringstilskudd, som kan øke din livskraft, fruktbarhet, forsterke seksuallivet ditt og hjelpe deg til a få et langt liv. Forskerne har funnet bevis for at den kan redusere stress, døyve fordøyelsessykdommer styrker leveren, stabiliserer menstruasjonssykluser, hjelper deg til å få en bedre søvn, lindrer hudlidelser og eliminerer tretthet.

Det som er viktig når man skal kjøpe Aloe Vera (og andre) produkter er:

- Kvaliteten avhenger av hvor høyt Aloe Vera innhold produktet har og måten plantesaften er konsentrert på

- De stoffene som det er mest av i et produkt står nevnt først i varedeklarasjonen. Hvis f.eks Aloe Vera står på førsteplass, inneholder produktet mye Aloe Vera

- Pass på at produktet du kjøper oppbevares i lukket og lystett emballasje.

- Produkter med godkjenningsstempelet "Seal of approval" gir ekstra garanti for kvaliteten, fordi de har vært igjennom et anerkjent testprogram.

Håper dette kan hjelpe dere.

KLem

Skrevet

For de som vil vite mer om Aloe Vera, finnes det en bok, "Aloe Vera- naturens skattekammer" av lege Audun Myskja. I boka bruker han eksempler fra egen praksis og nyere forskning om den tradisjonsrike legeplanten. Han har brukt Aloe Vera som støtte medisin i flere år.

:-)

Skrevet

Hei Miamina:)Dette var en kjempe fin tråd!Jeg har alltid vært fan av alovera produkter og bruker det hele tiden.

Ei dame på jobben spurte meg plutselig en dag om jeg drakk alovera gel juice,noe jeg ikke gjorde så for 2 dager siden kom hun på jobben med en gul/orange kanne til meg,

Den drikker jeg nå 1 slurk hver morgen.Smaker helt pyton,men skyller med saft etterpå så går det greit!hehe!

Hun fikk høre at jeg hadde fått diagnose diabetes type 1 og er insulinressistent så da fikk jo ho helt blod på tann!Skjønner jo det nå!

Det hun ikke vet er at jeg har hatt problem med å bli gravid første gangen(brukte 1år og 9mnd)på å få til 5 åringen våres(født-03) også har jeg mista 2 ganger.Første gangen (6pp)og mista i Ma i uke 21.Nov-07

Andre gangen (2pp)8uker på vei og exu.Nå i jan-09

Skal på ny ultralyd til tir 24 feb og se om det fortsatt ligger"noe"i bukhulen min.

Så nå drikker jeg da altså denne alovera gel forever juicen.Håper den kan få meg tilbake til hektene igjen da.Er jo ikke skadelig å prøve!

Kanskje den hjelper til på diabetesen min også:)

I allefall så er jeg kjempe glad i alle alovera produkter.Spes.kremer og geleer.

Skrevet

Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding. Leit å høre om din MA og exu. Jeg har selv hatt en MA i uke 20. Det var helt forferdelig.

Håper aloe vera kan hjelpe deg. Og at spiren snart sitter.

Hvis du synes aloe vera drikken smaker pyton, kan du spørre om du kan få den med wild berry eller fersken smak isteden. De er kjempe gode. Vil anbefale den med wild berry. Den hjelper også for nyrer og urinveier fordi den innholder tranebær.

Du bør drikke mer enn en slurk hver morgen, det anbefales å drikke

60-90 ml. daglig, ihvertfall i begynnelsen.

Bare ta kontakt hvis du lurer på noe. Jeg kan endel om diabetes og pcos. Kusinen min har diabetes type 1. Etter at hun hadde prøvd aloe vera drikken i 3 mnd, var blodsukkeret mye mer stabilt enn vanlig.

Lykke til på ultralyden den 24. februar.

Klem

Skrevet

Da tror jeg heller at jeg bytter til den wild berry.For den gule er virkelig guffen i smaken.Men det rare er at mannen min syntes at det ikke smakte noe som helst!!?Rare greier.

Hun dama jeg kjøpe dette av sa at grunnen til at jeg syntes det smakte pyton var at syrebalansen i kroppen min var ute av kontroll og det kan jo være en årsak etter alt jeg har vært igjennom nå.

Hun sa faktisk at jeg kunne bytte inn den åpna flaska mot en ny med bedre smak,så det er jo service!!

Så var det exu min da..Ble opr(kikkhullsopr)allerede i helgen.Fikk så kraftige smerter i magen natt til lør og ringte til akkutt mottaket på sykehuset.

Etter mye om og men ble jeg tilslutt innlagt.2 leger så på meg og til slutt sa den siste legen at de var nødt til å ta en opr.

Vokna opp uten egglederne mine.De var fullstendig ødelagt på begge sider.Satt ett foster på v.side og masse blod i den andre(rett før den sprakk!)Kom hjem fra sykehuset i går.

Rimelig sliten nå kan man si.Har eggstokker da,så siste mulighet nå er prøverør da.Er jo en trøst det da..

Vil gjerne holde kontakten med deg videre om du vil.

Har bare vært diabetiker type1 i 1 mnd så har mye å lære i grunn.Dia2 har jeg vært i 5 år.

Kom gjerne med tips!Kjempe hyggelig:)

Skrevet

hei mollemor 79. leste teksten din akkuratt nå. synes det var så trist med egglederne dine, og ville bare si at jeg håper det går greit med deg. det blir spennende å høre om prøverør prosjektet ditt, har en følelse av at jeg skal også ha det...

men i morgen må jeg kjøpe meg den safta dere snakker om :)

klemklem fra en som ble litt rørt å av teksten din...

Skrevet

hei lillehare og takk for klemmen:)Ja du må bli med å drikke denne juicen du også!

Ja kan bli spennede å begynne å snuse litt rundt ang prøverør.Tror jeg må allerede nå bare begynne å tenke fremover og muligheter i stedet for å stoppe opp nå og bare synes synd på meg selv.

Det fører aldri noe godt med seg også går tiden fra meg.jeg fyller snart 30 og til høsten begynner datteren våres skolen så ingen tid å miste!

Men selfølgelig er det jo trist at det ble sånn og da særlig jeg føler at den ene egglederen kunne ha vært spart om bare legen hadde trodd på meg 3 uker før!!!!

Så maliamina:Så trist at du også hadde en Ma i uke 20.Ganske ille atte det gikk galt.Håper du får en ny spire snart da so sitter tiden ut:)

Hvordan ligger dere ann i baby prosjektet da?Mange pp?Mista?Barn fra før?

Skrevet

Obs en liten rettelse:jeg mente miamina og ikke maliamina.

Skrevet

Hei igjen

Huff da, det var ikke hyggelig å høre mollemor, men det ser ut som vi er litt i samme situasjon. Jeg hadde en kikkhullsoperasjon for 13 mnd siden, men fikk en infeksjon rett etterpå og mistenker nå at egglederne har blitt tette siden jeg ikke har blitt gravid. Men har også litt betenkninger med å å bli gravid, fordi jeg er så redd for at det blir MA igjen. Uansett så har legen anbefalt prøverør og vi har tatt alle blodprøver for IVF, men jeg vet ikke om jeg orker å gå igjennom det.

Har ingen barn fra før. MA var for ca 2 år siden og da hadde vi prøvd i over 1 år. (Jeg hadde veldig uregelmessige sykluser da så det var vanskelig å vite når el var.) Føler også som deg at tiden går fra meg. Blir 30 neste januar. Hadde vært koselig å ha kontakt med noen i samme situasjon. Bor du i oslo?

Håper du klarer å være positivt, selv om det du har opplevd i det siste sikkert ikke er så lett.

Spør om du lurer på noe.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...