Gå til innhold

Etter å ha vært optimistisk i 6 uker nå, har dette snudd Hjelp

Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Har mistet 3 ganger før. Nå går jeg på Crinone og blodfrotynnende. Har vært kvalm og uggen og trøtt de siste ukene fra uke 6. Våknet i går og føler meg veldig pigg. Ikke noe fornemmelse av kvalmen i det heletatt. er nå 9 +5. Er dette vanlig??? Håper noen kan svare. Kan forøvrig si at jeg var på ul for en uke siden og da så alt bra ut..

Fortsetter under...

Sier de ikke at kvalmen begynner å stilne av når man nærmer seg 2.tri da? :) 2.Tri skal være tiden hvor vi er fulle av energi og klare for å innta verden... For så å bli tunge og trøtte i 3.tri.... Så jeg tror alt er i skjønneste orden med deg,jeg. Heller vær glad for at energien kommer litt tilbake :)

Jeg er så trøtt at det er pinlig for tiden ;P

Takk for svar Uglemamma. Ja det står jo på babyverden at det kan være sånn for mange. Er fremdeles trøtt om kvelden da, og ømme pupper om natten. har hatt en del stikkinger i magen fram til nå. Men nå er det noen dager siden jeg har kjent de. Nå har jeg bare en rar følelse på venstre side der jeg tror eggstokkene er...ER på en måte støl og litt vondt... Hmm masse å bekymre seg for gitt. tror jeg skal be om en ul på baleder klinikken neste uke...

Lykke til videre da :o)

Hei! Jeg hadde også noen dager rundt uke 9-10 hvor kvalmen plutselig forsvant og jeg følte meg i fin form... Dessverre kom den tilbake så det holdt og jeg spydde helt frem til uke 17! Tror nok det er ganske normalt.. Ble som du også litt bekymret på grunn av en MA forrige gang...

Opplevde også at puppene ble mindre ømme noen dager... og at jstikkinger/menssmertene var veldig variabelt...

Det er nok helt vanlig.. Prøvde å trøste mg med at så lenge jeg ikke blødde så skulle det gå bra... er i dag i uke 31 og mini i magen har det så fint så :)

Lykke til!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tusen takk for beroligende ord Scoobydo. Så artig at du er 31 uker. Er ikke lenge igjen for deg nå. Heldiggris... ;O). Jeg prøver å tenke positivt, men det er ikke så lett etter så mange nedturer. Men de har funnet ut hvorfor jeg har mistet og det er pga blodet mitt ikke koagulerer riktig. Så trøster meg med at jeg nå får medisiner for dette, og jeg har aldri kommet så langt før som jeg er nå :o) Var som sagt på ul da jeg var 8 og en halv uke, og da var alt bra..

Kom disse stikkingene dine tilbake igjen? Nå har jeg ikke kjent noe på ca 3 dager, kanskje litt av og til, men vet ikke om det er innbilling he he.

Har uansett bestilt meg time på Balder klinikken til mandag. Bare for å roe meg... Håper alt er bra. tror ikke jeg takler en nedtur til nå.

Masse lykke til videre i svangerskapet da.. Vet dere hva det blir eller??

Jag var kjempekvalm i 2 uker (spy ca 10 ganger om dagen kvalm) og så forsvant kvalmen helt plutselig i løpet av en time... Ble jo selvfølgelig fullstendig panisk og gråt mine bitre tårer helt til jeg fikk se et levende foster på ultralyd noen dager senere... Nå er jeg bare moderat bekymret, helt til noe lignende dukker opp igjen. Etter å ha mistet 2 ganger, så er det ingen enkel oppgave å være gravid igjen. Hilsen hysterisk:)

Annonse

Jeg er i samme situasjon som deg. Mistet 3 ganger før, og går nå på crinone og albyl-E. De siste ukene har jeg vært fryktelig dårlig, men i dag har jeg nesten ikke merket noe til kvalmen. Jeg er ca. 8+0, og mistet i mai akkurat på denne tiden. UL tirsdag i forrige uke viste et bankende hjerte, og fin størrelse. Engstelig...

Huff er så kjedelig at vi ikke kan nyte graviditeten som andre. Går konstant og er bekymret jeg. Nå har jeg ikke kjent de stikkingene på 4 dager og så lenge har det aldri gått før. Føler meg egentlig ganske pigg. er litt trøtt om kvelden og har ømme pupper om natte. Ellers har jeg en del utflod, det er vel det jeg har igjen av symptomer. I går hadde jeg en ganske støl følelse nederst i hele magen, men i dag virker det som det er " tomt" der... ÅÅÅ gruer meg skikklig til mandag.. orker ikke en ny nedtur..

huff jenter, håper det går bra for oss alle assa... det fortjener vi

Jeg må si meg enig med dere... Veldig trist at ikke vi kan seile igjennom svangerskapet vårt på en rosa sky som så mange andre.... Da jeg gikk gravid med datteren min var jeg verdensmester. Ingenting kunne gå gale, alt var bare nytt og spennende! Ingen bekymringer i det hele tatt. Så mistet jeg 3 ganger på rappen og nå er jo alt skummelt.... Jeg prøver jo så godt jeg kan å ihvertfall løfte opp andre bekymrede sjeler her inne,men kjenner meg altfor godt igjen i bekymringene...

Selv hadde jeg veldig lite symptomer med datteren min...Ikke kvalm en dag, bare veldig veldig trøtt. Så heldigvis så er ikke jeg som mange av dere som "savner" kvalmen (heldigvis ;) ) Jeg har lite symptomer nå også,men kjenner meg gravid med et visst press nederst i magen, kjempetrøtt og med litt kvalmefornemmelse når folk har røykt rundt meg. -Da må jeg flytte meg ;) Problemet mitt er vel at såvidt jeg husker så hadde jeg noe av de samme symptomene da jeg mistet også. Det ene var jo en BO, så da var jeg jo "gravid" for alt det kroppen min visste.

Nei,som Baby 09 sier...Nå skal det gå og det må jo være vår tur! Jeg er så glad vi har dette forumet til å pushe hverandre forover... Godt å ikke være vettskremt alene ( Selv om jeg på den annen side selvsagt ikke ønsker det for noen av dere )

Hei!

Hvordan går det? Jeg hadde vel en uke tror jeg uten stikkinger, som jeg hadde tidligere... det + at kvalmen forsvant litt gjorde seff til at jeg ble kjempe bekymret. Var på tidlig ul da jeg var 9+3 og da jeg var 12+4, og alt såg veldig bra ut begge gangene! :) Er absolutt verdt og ta privat ultralyd om man er bekymret...

FIkk vite på ultralyden da jeg var 12+4 at det trolig var en gutt... og det var det :)

Uglemamma: Håper alt går bra denne gangen!... har lest innleggene dine tidligere!...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...