Gå til innhold

Lager babyene deres lyder når de sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår ha kolikk, og sover derfor ikke så ofte.

Når hun først sover kan hun sove veldig fredelig (så fredelig at man nesten må knuffe litt borti henne for å se om hun beveger seg, hehe) Men andre ganger så lager hun mange lyder og kaver i søvne. Hun lager sånne presselyder liksom og stønner og styrer, men hun sover da. Kjenner dere dere igjen? Skal man liksom bare høre på disse lydene så lenge hun sover eller bør man ta henne opp? Frister jo ikke så mye å vekke henne når hun først sover liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan det tidvis være mye romstering og kaving ja. Spesielt tidlig på morgenen. Og som oftest bæsjer han en liten stund etterpå så tror det er det han jobber med her hvertfall. Jeg tror ofte han er våken, men det er han ikke. Og har ikke tenkt på å vekke han heller.

Skrevet

Nei, det er nok best å la dem sove. Men det er så ekkelt å hre på, for jeg får trøste-instinktet for fullt. Men hun trenger all den søvnen hun kan få. Jeg vet ikke hvor mye en baby på 7 uker bør sove, men jeg er ganske sikker på at hun ligger i underkant av det anbefalte. Trøtt som ei strømpe, og sitter bare og glipper med øynene.. men SKAL IKKE sove :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...