Gå til innhold

Mål og vekt på 6mnd kontroll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Snuppa ble født på føde B,men pga manglende plass på barsel avdeling,fikk vi rom på ABC hotellet(veldig greit!!).

Nei, vi bor langt fra Ullevål - på Søndre Norstrand! Tenk,kanskje vi så hverandre på restauranten nede...hehe

Kor bor dere?

Vi bor på smestad. jeg var ikke på restauranten så mye. Så koselig å høre om noen som har bursdag samme dagen som min lille solstråle:-)

Håper alt går bra med henne og at hun vokser seg stor og sterk..

de blir så fort store.. idag plasserte vi for første gang jenta i en barnestol og ga henne middag. Hun har fått grøt en stund og smakt andre ting, men nå skal hun få faste middager.. det er veldig gøy!!!

lykke til:-)

Annonse

Så gøy!!!

Vi har begynt med middag da snuppa var 4mnd,siden ho likte ikke grøt. Prøvde helt siden ho var 3mnd til nå uten å lykkes,men enkelte barn liker ikke grøt. Så spiser vi halvt glass med nestle sin grønnsaksmos og resten er mme. Snuppa stor kose seg i barnestol og i forrige uke satt vi alle tre ved middags bordet...KOSELIG!!!

lykke til til dere å :)

Ups, min gutt er nok den minste!! Han ble født 6.aug 3260 g og 49,5 cm og 6 mnd var han 6840 g, 65 cm og 43 cm rundt hodet. Han vokste fint de første 3 mnd men etter det har vi slitt litt. Hna er superfin og aktiv så det er ikke noe farlig men han er bare litt liten. Fordelen er at ejg kan bruke klærne hans lenger, men jeg begynner å synes han kan vokse nå!! Måtte begynne å gi han grønnsaker med kylling allerede når han var 5 mnd ettersom der gikk så sakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...