Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en snill og god jente på 11 mnd som trenger en omsorgsfull dagmamma som kan passe på meg mens mamma og pappa er på jobb. Fortrinnsvis fulltid, men mamma sier et jeg også må vurdere deltidsløsninger. Vi bor i Stavanger, men jeg liker å kjøre bil, og er følgelig fleksibel mht lokasjon. Trenger pass fra 30 mars til august. Vennligst ta kontankt med mamma Solveig på mob 99030616

Fortsetter under...

Hei. jeg Er ei jente på snart 18 år som bor i sandnes. Går fortiden på skole, men er ledig fra ca. 14.00 i ukedager (Varierer litt), og hele dager i helger. Fra midten av Juni er jeg ledig hver dag frem til midten av august om du trenger dagmamma da også;)

Hvis dette kan være noe til hjelp eller at du vil ha litt mer info, kan du gledelig ta kontakt med meg på mail: [email protected]

=)

• 2 uker senere...

Hei Solveig.

Har du fått deg dagmamma ennå?

Jeg har selv en dagmamma hjemme hos oss på hundvåg. Hun vil gjerne passe et barn til.

Hun jobber halv 8 til halv 4 hver dag og vi betaler 5000 i mnd. (mat og bleier er ikke inkludert)

Min datter på 11 måneder vil gjerne ha en lekekamerat og din datter er jo ca like gammel så dette kunne jo passet fint.

Om du synes dette høres interessant ut ta kontakt på [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...