Hippo77 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Syns jenta mi på 3 mnd. gråter mer nå enn før - og det er umulig å få henne til å sove på dagtid, hvis vi ikke triller tur. Kveldene kan også være litt slitsomme... Noen ganger vrir hun seg vekk fra puppen når jeg skal gi henne mat - selv om hun helt klart er sulten.. Usikker jeg.. Noen som har tips/råd elller erfraringer ?
mamarama og lille banan Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 ta henne med til manuellterapeut! vi tok med mini på 3,5 mnd til manuellterapeut, pga ammestreik i 2 mnd. han hadde stiv nakke. terapeuten gjorde leddet bevegelig igjen, og ammingen går nå mye, mye bedre. det er gratis og kan ikke skade!
Nagilimia Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 er det gratis? skal dit i morgen vi...
Maya_1 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Har hørt det ikke er bra med kiropraktor på barn, da det kan ødelegge skjelletter som ikke er ferdig utviklet, så ville ikke gjort det med mindre jeg var sikker på det var der problemet lå. Hadde problemer med både mat, søvn og skriking her en stund, men viste seg å bare være luft i magen hun slet med å få ut en periode. Nå var dette riktignok ved 1-2 måneders alder da..
Dubros Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 En manuellterapeut vil ikke behandle hvis det ikke er noe å behandle. Min hadde også kiss, og vi slet veldig ammingen. Han skrek, kastet på kroppen, lå i bro, snudde seg bort. Trodde det var vondt i magen, da vi ikke fant noen annen grunn, men så leste jeg om kiss og da falt brikkene på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå