Gå til innhold

hva tror dere...simo/emmaljunga

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en simo kombivogn, og nå har jeg blitt i tvil om jeg skal beholde den eller selge den og kjøpe meg en emmaljunga vogn som jeg har begynt å sikla litt på...

Har ikke barn fra før, så har null erfaring. Alt jeg vet er at jeg vil ha en 4-hjuling med romslig bag...og det har de vel begge vognene...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139659562-hva-tror-deresimoemmaljunga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror begge er gode vogner. Om du må selge på finn ville jeg beholdt den litt til du får prøvd den. Sikkert ikke stor prisforskjell for å selge meget pent brukt og ubrukt.. Men om du kan bytte hos forhandleren ville jeg gått for Emmaljunga. Etter NØYE gjennomgang valgte vi Emmaljunga Mondial, og håper vi blir fornøyde. Jeg synes den var en Simo, bare litt bedre på mange punkter...

Lykke til:)

Eg jobbar i en barnehage der eg har fått prøvd ut mange typar vogner, så eg var sikker i min sak da eg kjøpte Emmaljunga Edge duo. Dette vil jo alltid vere en smaksak, men etter mi meining er det stor forskjell på kvaliteten på Emmaljungavogner i forhold til dei fleste andre merker. Eg har ingen erfaringar med dei aller nyaste Simovognene, men Simo generelt er jo av dei bedre vognene så eg trur nok du kjem til å bli fornøgd uansett kva du bestemmer deg for.:-)

jeg elsker emmaljunga city crossen min :D kan jo snu på en femøring med ann. kjempelett å få inn og ut av buss.. lett å slå sammen. ta opp. veldig lun og god. kan fræse rett frem i snøen uten problemer mens jeg ser andre må gå omveier for å komme frem med vogna si..

samboeren er også kjempefornøyd :):):) har jobbet i b.hage. så jeg må virkelig si at denne overgår glatt :D

Annonse

Jeg kjøpte min mondial i sverige. Kostet 6800 norske med ekslusiv stelleveske.. Kommer an på kursen hvor mye man tjener. Og så er det billigere om man kjører litt lengre inn i sverige enn strømstad (jeg kjøpte i strømstad). Edgen koster det samme, og er forøvrig lik bortsett fra en brem og design).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...