Gå til innhold

Flaskemamma'er - hvilken stelleveske har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg begynte å blande varmt og kaldt vann er det jo termos + flaske med kaldt kokt vann (kleen kanteen såklart etter frøken freken overbeviste meg), pulverdispener og flasker i stelleveska. Blir trangt det gitt i min allerhand messenger bag når jeg pakker bleier, ekstra skifte og våtservietter (+diverse) oppi. Hvilke stellevesker bruker dere andre for å få plass til alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en SkipHop som er kul å se på, men fryktelig upraktisk. Ikke er den vanntett heller. Er du fornøyd med flaskene?

Skrevet

Har brio sin stelleveske. Ble jo fullt oppi der hvis jeg hadde med meg til 3 måltider, men var absolutt plass.

Skrevet

jeg har også en skip hop... men den er som sagt veldig upraktisk når en skal ha med seg ganske mye. men den funker greit når en skal ha med til et måltid og ikek altfor mye skift, noe iallefall ikke jeg har vhvis jeg bare skal på en liten dagstur....

skal jeg ha med meg mer har jeg en større fra reisebagen. der er det mange lommer! den er ikke så tøff og se på, men bedre plass!

Skrevet

HappySnappy - så bra! Hadde vært litt kjibt om jeg dreiv og reklamerte for dem og du syntes de var ordentlig dritt!

Skrevet

Jeg har Reisebaggen Proff :) fornøyd med den!

Skrevet

Har Ju-Ju-Be vesker, en BeAll som er stor med masse plass, og en BeTween som er litt mindre til kortere ærend. Er storfornøyd, praktiske og stilige vesker :I

Skrevet

babybjørn, med innebygd flaskevarmer og plass til masse!!!

superduper!

Skrevet

Hvor har dere kjøpt disse flaskene? Ser at man kan bestille de fra produsent, men slipper man porto og toll så er jo det best...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...