Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne på mitt første uttak, og det gikk bra. Gjorde litt vondt, og i følge mannen så bannet jeg visst en gang, men tror ikke pleierene ble så sint som jordmoren i volda da ingen tok frem bibelen:-)

Men de fant bare 1. egg :-( Så da får man bare vente å se om det blir befruktet.

Tror mannen hadde det verst siden han nesten besvimte, pleierne ble til slutt mer bekymret for han enn for meg, stakkars kjæresten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at det er gullegget :o)

Skrevet

Krysser fingre og tær !!!!!!!!! Skal tenke hardt hardt på dere!

...hehe...menn er svake...ikke rart at det er kvinnen som må gjennom dette opplegget og ikke mennene.De hadde rett og slett ikke orket det!Og menn snakker jo ikke om sykdom o l. Synes jeg ser en BIM for menn..hehe...null innlegg.Og menn skal jo ihvertfall ikke til lege!

Hold oss oppdatert da,Fatu-vennen.Spennende døgn fremfor dere.

Skrevet

Hei! Gratulerer med vel overstått uttak! -Og husk, man trenger bare ETT egg! :-)

Da ligger du en dag foran meg i løypa da. Jeg skal inn til uttak i morgen... Prøver å ikke tenke så mye på det..

Holder du til på riksen? Kan du fortelle litt mer om hvordan alt foregikk? Jeg har en tendens til å grue meg for de små tingene som virkelig ikke betyr noe. Og gjerne fordi noen har sagt noe litt utydelig. som "bare henvend dere i ekspedisjonen og finn deg en seng". Finne meg en seng, hva om jeg ikke finner en seng? Eller finner feil seng?. "-og ta på deg en skjorte", javel. Hva slags skjorte er det? Skal jeg BARE ha på den? Eller kan jeg ha tynn genser under. Truse? Sokker?

Og, er det lurt å ha med et bind i tilfelle man blør litt?

Jeg er jo forsåvidt glad for at jeg kan bekymre meg for disse tingene da, i steden for å være redd for smerten ;-) Og så må jeg le av meg selv da, skjønner at jeg er tåpelig...

Vil gjerne høre mer om hvordan du hadde det altså :-) Og lykke til med å ringe inn i morgen! -Det er jo DET som er mest spennende egentlig!

Skrevet

Ja menn er virkelig noe for seg selv, begynte å le (ond som jeg er), men ser litt dumpt ut når en mann på 2 meter og 100 kg nesten går i bakken:-)

En stor takk til dere andre for lykkeønskninger.

Og Akicha du kan ta det med ro, de er så empatiske på Riksen. Jeg kom inn men panikk lysende ut av øynene mine. Men ble vist til en seng hvor det var en alt for liten skjorte, så jeg beholdte singleten under. Også hadde jeg tatt med meg knestrømper som jeg fikk ha på meg.

Ble så rullet inn og fikk masse dop, når jeg sa det gjorde litt vondt så fikk jeg mer. Man merker det litt, men tiden går fort. Etter posene var tømt så ble jeg rullet tilbake og slappet av en time før jeg dro hjem med den bleke manne:-)

Gi beskjed hvis du gruer deg for da tar de hensyn til det. Jeg er kjempe glad for alle råd jeg fikk her inne i går, hadde jeg visst hvem dere var hadde dere fått en rose hver.

Nå skal jeg bare ligge på sofaen å slappe av:-)

Skrevet

kan jeg spørre om hvor mange follikler du hadde, siden du bare fikk ut ett egg? ett gullegg da.:-) lykke til, krysser alt for deg.

Skrevet

Jeg hadde bare 7 stk, etter 3 uker med 450 ie menopur var det ikke fler som dukket opp. Kroppen min lever sitt eget sære liv. Har fjernet en eggstokk så det har kanskje noe å si, også har jeg pco-s

Skrevet

Vi trenger jo bare ett egg så lenge det går bra videre,- og vi må jo alle prøve å være optimistiske!

Mannen min ville ikke være med inn på egg uttaket. Han snudde rett og slett i døren,- skikkelig pyse er han. Etterpå uttaket lå jeg å hvilte meg alene med flere lykkelige par rundt meg mens han satt på venteværelse også alene :-).

Jeg skal sette inn 2 egg i morgen og han ville først ikke være med, men har nå ombestemt seg for han ville jo også kunne si at han var med på å lage dette barn\barnet.

Egentlig så er det like greit at han ikke er med på sånne lege greier . han blir jo helt svimmel og bleik, og da blir jeg litt stressa.....

Jeg likte god forslaget "BIM for menn = ingen innlegg." (ha-ha) :-)

Skrevet

Jeg xxxx fingrene for at dette er gull-egget:0)

Skrevet

Tusen takk, det trengs nå.

Ser frem til, samt gruer meg til å ringe i morgen :-)

Skrevet

Hei igjen Fatu.

Da var jeg kommet hjem fra jobben. Tenkte så fælt på deg åssen det hadde gått i dag. Men så ringte jeg søstern, og da fikk jeg en liten rapport derfra ;o) hehe, sånn er det når man er litt (for mye) engasjert.

Synd du bare fikk ett egg da, men som nevnt tidligere her, du trenger bare det ene ;o)

Og skulle det være så galt at det ikke blir befrukta, så regnes jo ikke dette som et forsøk, så da har du jo like mange igjen.

Var det samme som skjedde med oss første gangen også. Da fikk vi bare ut 2 egg, men ingen innsetting. Og neste gang resulterte da i gullgutten vi har i dag ;o)

Jeg skal i hvertfall krysse alt jeg har for deg!!

Skrevet

Hello :-)

Har jeg fått pressekontakt, herlig :-)

Er veldig glad for at jeg har din søster som støtter veldig opp, mer enn andre jeg har kjent en god stund!!

Er super spent på i morgen, håper virkelig at det klaffer, men da hadde det vært for godt til å være sant.

Men hvordan går det med deg??

Skrevet

Å jada, her holdes jeg oppdatert hehe.

Med meg går det i grunnen bra. Tar en dag av gangen, selv om det går veldig sakte innimellom....

Det ene minuttet tror jeg at denne gangen er jeg gravid, men ti minutter senere er jeg sikker på at det ikke blir noe nå heller. Så det er veldig berg og dalbane her.

Her om dagen blei puppa mine så veldig ømme, og i dag var jeg sikker på mensen skulle komme, for hadde veldig mensmurringer "der nede".

Så du kan godt si jeg er go på å kjenne etter symptomer :o)

Men det er bare det at det er så lett å bli lurt, for bivirkningene på med., er veldig like symptomene på å være gravid.

Så det beste er nok å smøre meg med tålmodighet, selv om det er veeeldig vanskelig innimellom...

Skrevet

Dette med IVF burde vært studert mer, hva vi kvinner går igjennom. Det er utrolig slitsomt på alle måter.

Først blir vi pumpet full av hormoner som setter kroppen helt ut av spill, og som igjen kan føre til litt uharmoni i forholdet. ( Min mann har vært helt fantastisk, og jeg har vært urimlig), kjenner flere som nesten har flyttet fra hverandre.

Så er det ventingen på egg, om de ser noe på UL når man har time, blir egget/eggene befruktet, og så om man blir gravid når det blir satt inn.

Tror aldri jeg har vært så sliten mentalt som under denne behandlingen som startet i oktober. Jeg tar av meg hatten jeg ikke har for de som har gjort dette flere ganger.

Jeg heier på deg Heira, håper det virkelig går din vei :-)

Skrevet

Ja det mange bekymringer man skal gjennom....

Jeg veit det er flere som ikke har orka mer enn èn gang, så gir de seg. Når vi hadde vært gjennom 2. søskenforsøket, var jeg veldig i tvil om jeg orket en gang til. Men nå er nok jeg litt nysgjerrig av natur, så jeg kunne ikke gi meg uten å vite om det gikk eller ikke på siste forsøk ;o)

Har vært flere ganger jeg var dritt lei alt som het hormoner og klokkeslett jeg måtte følge, men som regel gikk det fort over. Gikk lissom i en sånn zombie-modus de dagene, så det gikk i grunnen greit.

Jeg har ikke merket så veldig til hormonene. Litt hodepine innimellom. Tror nok det heller er gubben som merker det mest.

Husker når jeg holdt på med 1. forsøket, så gjorde han om navnet mitt på tlf sin. Så når jeg ringte han, sto det "huggormen". Og det sier vel sitt hehe.

Nei Fatu, nå får jeg gå å legga meg. Kjenner jeg er en smule trøtt her jeg sitter. Må rette opp annenhvert ord her pga skrivefeil :o)

Sender deg en pm jeg, men min msn.adr. så kan du legge meg til om du vil :o)

Riktig god natt vennen, og sov godt!!

Skrevet

Heira: du sier at det ikke blennsetting i første forsøket ditt. kan jeg spørre om hvilken dose du stod på da, på sprøyta? og om denne dosen ble økt, eller om det ble gjort noen andre endringer til 2. forsøket, da dette ble vellykket?.-)

Skrevet

Heisann carrie1.

Jeg mener å huske jeg hadde 150 ie på første forsøket, og etter det gikk de opp til 200 ie. Er det jeg har hatt alle de andre gangene etterpå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...