Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Sikkert et veldig teit spm fra meg, men får alle gravide utovernavle?(sorry, ikke sikker på hva det egentlig heter) Og skjer det 'over natta' eller er det noe som kommer gradvis?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 På¨mange blir den hvertfall pressa utover etterhvert som magen vokser. Jeg syns min er utover allerede noen dager. Andre dager er den helt flat. hehe. Vanligvis er den innover. Jeg er bare 16+5
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 min er innover hele tiden den... hehehe jeg syns det er ganske fint når gravide har utovernavle, men samboeren min synes jo ikke det da. Han syns det ser ekkelt ut, men det er jo hans problem.. hehehe Jeg får vente til jeg får større mage og se om den endrer seg noe da:)
Plutselig_gravid Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har ganske dyp navle til vanlig og får ikke utovernavle. Men den blir helt flat på en måte.
b10na&lillegull Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 nå ka jeg kjenne at den stopper når jeg tar inni, det kjente jeg ikke før! Er 20+6 og livmoren er målt til over navelen.
mai^prinsessa Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 jeg kan tenke meg at de som ikke har så mye på magen vil få utover navle.. og omvendt.. jeg har selv litt rundt magen og tror derfor jeg ikke får utover navle, selv om jeg har masse masse lyst på det... syns det er fint faktisk
lykkeligV Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 det har jeg tenkt på å..håper jeg ikke får utovernavel. Jeg har helt angst for navler. Klarer ikke ta inni min egen engang, blir liksom helt kvalm ved tanken..veit det høres rart ut, men....=)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 min ble ikke utover sist, men flat;-)
Lykkelig_83 Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har egentlig ganske innovernavel fra før,og trodde ikke navelen kom til å sprette ut. Nå er jeg 29 uker,og jaggu er den ikke på vei ut du! Har ikke fått den mørke gravidstreken da,Håper den i det minste uteblir trenger ikke BÅDE navel og strek!
morsomjente Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 ingen spm her er teite Jeg hadde ikke utover navle i forrige svangerskap...har nesten ikke fått kul nå, men den begynner å bli utover nå (vet ikke hvorfor) kanskje det kommer litt ann på hvordan barnet ligger??men selvfølgelig hvis man blir stor å magen tøyer seg mye da er det stor sannsynligvis at man får utover navle...ville jeg tro da !!! lykke til videre..
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Nei, ikke alle. Har født 3 barn, ganske store også, men har ikke fått utovernavle noen gang.
Sofapute Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har , jeg har! Utovernavle altså, mest om kvelden Hadde det i mitt forrige svangerskap og hatet den! Når jeg skulle ut å shoppe e.l. teipa jeg den flat...hahah Det skal jeg ikke gjøre denne gangen, har blitt litt mer "voksen" og glad i den navlen jeg har.. Skal sies at jeg ikke har mye fett på magen og det er gjerne derfor den popper ut? Vær glaaaad i den naaaaaavleeeeen du haaaaar! tralalalaaaa
Liv-mora Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er nesten sjokkert over hvordan navlen min har forandret seg bare den siste uka. Jeg har vanligvis en veldig dyp navle på flat mage, men nå er den plutselig helt flat. Tror ikke det tar lang tid før jeg har en liten bolle på bollen;) P.S. Jeg er 17+4, tror jeg:)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 oj oj så det er mange ulike navler ute å går da med andre ord Jeg har da litt ekstra fyll på magen så da får jeg kanskje bare en flat navel jeg da.. Sukk - og jeg som ønsker meg en liten utovernavle.. hehehe
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Jeg hadde ikke noe videre med ekstra fett på magen da jeg ventet nr 1, litt mer nå, men har alltid vært slank, så det trenger ikke ha noe å si.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Hos meg popper navlen tidlig ut. Merket det allerede i uke 12-13 denne gangen. Nå skal det nevnes at det ikke er så lenge siden forrige svangerskap, det kan være litt av grunnen. Forrige gang kom den vel rundt 4. mnd en gang. Syns det er kjempefint med struttenavnle! =)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 jeg har utovernavle hele døgnet er 22 uker på vei... skal ha en aktiv liten gutt... tror han er vanlig str...
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Alle mennesker har jo enten utovernavle eller innovernavle. Min er innover, så når jeg er gravid, blir den presset litt ut, slik at navlen blir flat mot magen liksom. De som har utovernavle fra før av, får den vel bare enda mer ut ved graviditet.
tre gulljenter <3 Skrevet 18. februar 2009 #19 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har to barn fra før, og har fått utovernavle med begge. Nå er min mann begynt å tyte om når denne "rettetasten" stikker ut igjen... hehe... Han liker det han... jeg kunne godt greid meg uten. Jeg har innovernavle til vanlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå