alvesnuppa <3 Skrevet 17. februar 2009 #1 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har kunn 10% fast stilling, men har jobbet tilsvarende 60-80% med ekstra vakter. Akkurat nå er jeg 100% sykemeldt, men føler formen begynner å bli bedre, og at jeg har lyst til å begynne å jobbe litt igjenn. Men det er bare det at jeg kjenner at kroppen min fremdeles ikke greier å henge med på 7-9,5 timers arbeidsdager. Vaktene vi har varierer fra 3-9,5 timer, og om jeg vil begynne å jobbe igjenn uten sykemelding, må jeg takke nei til vakter over 5-6 timer, og dermed miste forferdilig mye inntekt. Det har jeg bare ikke råd til. Noen som i forhold til dette vet hvilke lover og regler som gjelder ved aktiv sykemelding om man har jobbet mye på tilkalling? Jeg var oppe hos nav i dag, men der var det ikke særlig hjelp å få. Jeg føler jeg fikk ufullstendige og lite konkrete svada-svar. Så håper da noen her kan plotte inn noe informasjon til meg:) Jeg jobber forresten på flyplass, med mye stress, dårlige arbeidsstillinger, og pauser som kunn kan legges til der hvor det er tid. Og pga at jeg har vært i dårlig form i ca 3 uker nå, og ligget mye på sofaen, og dermed mistet noe muskelmasse som holder det i sjakk, begynner ryggen min igjenn å svikte etter en gammel liten skade. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139658921-noen-som-vet-hvilke-lover-og-regler-som-gjelder-ved-aktiv-sykemelding-om-man-har-jobbet-mye-p%C3%A5-tilkalling-lite-hjelp-%C3%A5-f%C3%A5-fra-nav-p%C3%A5-mine-spm-i-allefall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå