Gå til innhold

På tide med et lite treff igjen?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Nå er det vel på tide å treffes igjen? Har jo vært så koselig de gangene vi har møttes. Denne uka er jeg opptatt på torsdag ellers passer det hver ettermiddag/kveld både denne uka og neste uke.

Kanskje Lisa og lille Nora kommer også :-)

Marte

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg er opptatt til torsdag denne uken jeg også, men ellers har jeg ingen planer. Neste uke er jeg opptatt mandagskveld, ellers har jeg tid hver ettermiddag/kveld - og dag siden jeg er sykemeldt.

Hadde vært koselig å endelig få møtt dere :)

-S

Annonse

Høres bra ut for meg, skal vi kalle onsdag en plan da? Cafeene stenger jo ganske tidlig på denne tida av året, så vidt jeg har fått med meg, men vi kunne jo feks møttes på ett av stedene på Langbrygga?

Vet ikke helt hvordan stolene er der Marianne, men det finner vi vel ut av ;)

Der er det jo også fine muligheter for en matbit hvis noen føler for det. Er på jobb til i tre-fire tida..-og kan møte når som helst etter det :)

Snakkes

Monica

Onsdagen altså....hvor og når? For meg spiller det ingen rolle...om noen vil sitte på ifra Grimstad så bare si ifra...jeg kjører gjerne -men hater å sitte på...blir bare bilsyk ;)

Så, venter spent på hvor det blir - tar gjerne en matbit dit hvor vi skal :) Håper ikke jeg er den eneste...en gyllen mulighet for å slippe lage middagen hjemme...hihi

-S

Den heter Victor, og er koselig cafe, men mener de stenger kl.17.00?!

Det er kanskje litt tidlig med tanke på at vi gjerne sitter noen timer.

Ellers er det lite viktig for meg hvor vi møtes..-har jo Madam Reiersen også..-satser på å se dere onsdag da :)

..-ellers er det selvfølgelig plass til en til! Komkom!!

Monica

Annonse

Heisann :)

Ok, har aldri hørt om stedet men skal nok finne det da :)

Jeg kan mest sannsynlig ikke være der til 16.00, må vente til sambo'n kommer hjem - hvis han kan komme hjem tidligere er det ok men om ikke så er jeg der ca. 17.00...dere sitter vel der ennå da håper jeg?! :)

-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...