Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 har hørt det hjelper får håret. hvordan blander du det ut ? hva koster det ? hva smaker det og hvor får man kjøpt det ? tusen takk får svar
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 ølgjær får du i vanlig matbutikk, det lukter grusomt og smaker ennå verre, men bland ut i vann, hold for nesa og drikk fort:) ulempen er at du i tillegg til å få fint hår og fine negler blir veldig sulten av det, og kan regne med å spise litt mer og gå opp i vekt hvis du skal bruke det som kosttilskudd...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 ok, tusen takk..hmm veldig dumt det med vekta da. ha nemlig nettopp kommet meg ned i vekten jeg ville.. har hatt kreft så har bare 3 cm hr på hode å det er ikke helt meg. så prøver allt av kjærring råd nå for å få håret til å vokse fortere har du andre råd ?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 så bra å høre at du er bedre da:) jeg tror det er B-vitaminene i ølgjær som gir den effekten, så kanskje du får mindre sultfølelse hvis du bare tar tilskudd av b-vitamin i pilleform? men dette er synsing fra min side, ikke stol hundre prosent på det... ta en tur på apoteket og hør med dem hva de anbefaler, en tur innom helsekost er sikkert også lurt, så kan du velge om du vil følge råd fra den ene eller den andre, eller kanskje en kombinasjon av begge:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Ølgjerd som pulver får man kjøpt i vanlig matbutikk. OBS: det smaker DRITT!!! Ambefaler å kjøpe ølgjerd i tabelttform. De får man kjøpt i vanlig helsekost-butikk. Jeg prøvde først pulver, men fant ut at tabletter var bedre. (Tror det koster koster (1)98 kr for èn måned) Jeg tar ølgjerd i tablettform daglig. Smaker ingen ting om man svelger med mye vann og ikke sutter på pillen.
Karma! Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 må bare anbefale deg å ta en tur til frisøren å kjøpe en shampoo som heter BIO + og så er det en annen tube som du skal ha i etter på.. det er så effektivt at du nesten kan se håret vokse- og det er ikke tull en gang..! det er flere BIO + shampooer kommer ikke på hva den heter i farten men det vet nok frisøren.. det er noe logisk noe.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå