Gå til innhold

bollibompa

Tellefanten

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spørre deg siden vi har samme behandligsopplegg.

Så her inne ett sted at du har blitt gravid på fersk forsøk, men likevel fortsatt på progestan kapsler. Samme med meg, jeg har også hatt litt spotting. Idag gikk spottingen fra lys brun til lys rosa. Det er ikke mye, bare slik at progestan restene er litt farget hvis du skjønner. Nå er jeg skikkelig redd for at det kun er progestan som holder tilbake en eventuell abort. Skal på UL neste tirsdag så da får jeg svaret. Tror du det er mulig at disse medisinene kan utsette en sa evt. ma?

Fortsetter under...

Du, jeg har spottet i nesten en uke jeg nå. Både lysebrunt og mørkebrunt, samt friskt blod. Ikke så mye som kommer i gangen, og ikke hver dag heller.

Men, i går var vi på UL og så et bankende hjerte :-) Er 6+7 i dag.

legen mener at jeg bare har litt følsom slimhinner, og det blir en reaksjon oppe i skjeden ettersom man er oppi der og roter med stikkpillene 3 ggr daglig.

Det er jammen ikke gøy. Skulle gjerne ha vært foruten den bekymringen.

Men, pillene holder nok ikke tilbake aborten. Skjer det så skjer det. Jeg har vært i gjennom det 2 ganger før, så du blør uansett da altså.

lykke til da :-)

ÅÅ så bra med bankende hjerte. Det håper jeg vi også får se om en uke. Har tenkt de samme tankene selv om denne fingringen, det er sikkert ikke gunstig. Jeg overreagere det vet jeg, men vil så gjerne det skal gå bra denne gangen. Det er ikke mye farge på utfloden, men den minste forandring bekymrer meg. Jaja det er nok bare å vente å se. Er 5+5 idag så det er lenge igjen, men første mål er UL så får vi ta det derfra.

Lykke til videre du også, vi kommer vel til å "se" mer til hverandre her inne forhåpentligvis.

Ja, jeg håper vi kan holde følge framover:-)

Er ganske hysterisk i forhold til denne spottingen jeg altså. Klarer ikke å ta det med ro. Er mye oftere på do nå, kun for å sjekke om det er noe i trusa. Og sover dårlig om natta, for jeg må jo opp å sjekke, og når jeg først har vært oppe får jeg ikke sove igjen. Tar gjerne et par timer før jeg sovner igjen. Så det er slitsomt.

Men jeg ser det er mange her som småblør litt, så vi får stole på at det er "normalt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...